// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

چرا The Shawshank Redemption برترین فیلم تاریخ از نگاه کاربران IMDB است؟

«رستگاری در شاوشنک»، به دلایل مختلفی رتبه‌ی یک برترین فیلم‌های تاریخ در IMDB را به دست آورده و زومجی در این ویدیوی اختصاصی، این دلایل را زیر ذره‌بین می‌برد.

در چندین و چند سال اخیر، The Shawshank Redemption «رستگاری در شاوشنک»، جایگاه اول فیلم‌های تاریخ از نگاه کاربران IMDB را در چنگ خود داشته و در این پرونده‌ی ویدیویی، از این می‌گوییم که اثر فرانک دارابونت چگونه موفق به انجام چنین کاری شده است. چیزی که هم به خود فیلم هم به ماجرایی کاملا متفاوت و بی‌ارتباط با آن مربوط می‌شود و در نوع خودش، ماجرای جالبی به نظر می‌رسد. پس سخن را کوتاه کرده و شما را به تماشای پرونده‌ای دعوت می‌کنیم که ابتدا هفته‌ی قبل در قالب بیست و یکمین اپیزود «فریم» تقدیم نگاه‌های‌تان شد و اگر تماشای تازه‌ترین قسمت برنامه‌ی سینمایی اختصاصی ما را از دست داده‌اید، حالا می‌توانید جداگانه به تماشای این آیتم بپردازید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ای هفتگی، اختصاصی، جذاب و مخصوص سینمادوستان و دنبال‌کنندگان دنیای تلویزیون است که به زوایای گوناگونی از جهان قصه‌گویی‌های تصویری و دنیای هنر هفتم، نگاه می‌اندازد. برنامه‌ای که برای شما عزیزان ساخته شده، آیتم‌های مختلف و خواستنی کم ندارد و چهارشنبه شب‌ها، تقدیم مخاطبان زومجی می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده