نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

انتشار تیزر 100 روز مانده تا اکران فیلم Avengers: Infinity War

حدود ۱۰۰ روز مانده به اکران فیلم Avengers: Infinity War، کمپانی مارول تیزر تبلیغاتی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

حدود ۱۰۰ روز دیگر فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و بدون شک این فیلم، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ میلادی است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول (Marvel) به مناسبت این موضوع، یک تیزر تبلیغاتی کوتاه از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. این تیزر حاوی تصاویر جدیدی نیست و تنها بخشی از تریلری که پیش از این مشاهده کرده بودیم، در آن قابل مشاهده است. این تیزر تنها جنبه اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی این فیلم را دارد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

انتظار می‌رود که در مسابقه سوپر بول (Super Bowl) امسال، اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Avengers: Infinity War منتشر شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که دومین تریلر رسمی این فیلم نیز در حدود ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند امسال یا فروردین ۱۳۹۷) عرضه گردد. ماه آذر امسال، مارول سرانجام اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. اولین تریلر این فیلم توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند. طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده