// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

فیلمبرداری سریال Umbrella Academy آغاز شد

سریال Umbrella Academy، مجموعه ابرقهرمانی و کمیک بوکی جدید نتفلیکس، زیرنظر جرارد وی وارد فاز فیلمبرداری شد.

مجموعه داستان‌های مصور Umbrella Academy که اولین بار در سال ۲۰۰۷ و با نویسندگی «جرارد وِی» و طراحی تصاویر «گابریل با» منتشر شد، داستان تعدادی ابرقهرمان جوان را روایت می‌کند که در اواسط قرن بیستم و در دنیایی که جان اف کندی در آن به قتل نمی‌رسد، به‌صورت ناگهانی و توسط چند زن مختلف که هیچ نسبتی با هم ندارند، به دنیا می‌آیند و نکته جالب این است که مادر هیچ‌کدام از این ابرقهرمانان هیچ نشانه‌ای مبنی بر حامله بودن نداشته است. این افراد توسط فردی به نام رجینالد هارگریوز دور هم جمع می‌شوند و گروهی برای مبارزه با جرایم افراد شرور تشکیل می‌دهند. گروه Umbrella Academy پس از مدتی منحل می‌شود، اما با مرگ مغز متفکر این تیم و همچنین تهدیداتی که از سوی دشمن اصلی آن‌ها صورت می‌گیرد، اعضای گروه دوباره متحد می‌شوند و مبارزه خود را علیه دشمنان آغاز می‌کنند. این کمیک بوک تا به حال در دو جلد با نام‌های Apocalypse Suite و Dallas منتشر شده است و جلد سوم آن نیز در حال نگارش است.

پیش از اینکه نت فلیکس به سراغ این کمیک بوک برود، کمپانی Universal Studios قرار بود فیلمی با اقتباس از Umbrella Academy بسازد که کار نوشتن فیلم‌نامه آن نیز توسط مارک بامبک، فیلم‌نامه‌نویس آثاری چون War for the Planet of the Apes و The Wolverine آغاز شده بود، اما مدتی بعد راسون مارشال تربر برای این کار جانشین بامبک شد و سرانجام نیز پروژه به طور کلی تعطیل شد. در سال ۲۰۱۵ یونیورسال اعلام کرد که به جای فیلم، سریالی بر اساس این کمیک بوک می‌سازد که این هم راه به جایی نبرد و حالا نت‌فلیکس در حال تهیه لایو اکشنی از Umbrella Academy است.

Umbrella Academy

با وجود تمامی این کارهای نصفه و نیمه، بالاخره گابریل با، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود همراه با عکسی در کنار جرارد وی و هشتگ Umbrella Academy نوشت:

نور، دوربین، حرکت! فیلمبرداری رسما شروع شد.

ساخت این سریال قطعا می‌تواند برای طرفداران این کمیک بوک که از زمان انتشار اولین جلدش در سال ۲۰۰۷ چیزی حدود ۱۱ سال می‌گذرد، خبر مسرت‌بخشی باشد؛ چرا که جرارد وی به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی، کاملا به پروسه ساخت نظارت دارد و این یعنی وفاداری سریال به کمیک‌ها تا حد زیادی تضمین‌شده خواهد بود. از طرفی هم Netflix با سریالی مثل A Series of Unfortunate Events نشان داده است که در نمایش داستان‌هایی با پس‌زمینه تاریک عملکرد قابل قبولی دارد و البته ساخت برخی از سریال‌های کمیک بوکی مارول نیز نشان از تجربه خوب این شبکه در توسعه سریال‌های ابرقهرمانی دارد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده