نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۷

تاریخ پخش فصل دوم سریال Timeless اعلام شد

شبکه NBC تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال علمی تخیلی و سفر در زمان «بی انتها» (Timeless) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه NBC تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Timeless را تایید و اعلام کرده است. این شبکه اعلام کرد که پخش فصل دوم این سریال قرار است از تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۸ (۲۰ اسفند ۱۳۹۶) آغاز شود. NBC در ادامه گفت که در ابتدا فصل جدید برنامه تلویزیونی American Ninja Warrior: USA Vs. the World در یک قسمت ویژه سه ساعته به روی آنتن خواهد رفت و پس از آن، پخش فصل دوم سریال Timeless آغاز می‌شود. طبق آماری که موسسه نیلسن منتشر کرده، به طور میانگین در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال، حدود ۲.۱ میلیون بیننده هر قسمت فصل اول این سریال را تماشا کرده‌اند. همچنین با احتساب پخش اول، تکرار و DVR، به طور میانگین حدود ۸ میلیون بیننده به تماشای فصل اول سریال Timeless پرداخته‌اند.

شبکه NBC در ابتدا ساخت ادامه سریال Timeless را پس از پخش یک فصل لغو کرد، اما مدت کوتاهی بعد، از تصمیم خود منصرف شد و رسما این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. فصل دوم سریال Timeless در ۱۰ قسمت تولید شده است. ابیگیل اسپنسر، مت لنتر، مالکوم برت، سکینه جعفری، پترسون جوزف، گوران ویسنجیک و کلودیا دوومیت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Timeless حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت این سریال بر عهده اریک کریپک، سازنده سریال Supernatural (سوپرنچرال) و سریال Revolution (انقلاب)، به‌همراه شاون رایان، سازنده سریال The Shield (شیلد) است. فصل دوم این سریال ادامه داستان قهرمان‌های فصل اول را روایت خواهد کرد.

در فصل دوم سریال Timeless شاهد ادامه ماجراجویی روفوس که یک دانشمند، وایت که یک سرباز و لوسی که یک استاد تاریخ است، خواهیم بود که آن‌ها در تلاش هستند تا از نابودی دنیای ما جلوگیری کنند. آن‌ها در فصل اول این سریال به یک اتحاد غیر منتظره برای نابودی سازمان مرگبار Rittenhouse دست زدند و حال به دنبال تغییر گذشته هستند. آن‌ها باید به سال‌های مختلفی از جمله ۱۶۹۲، ۱۹۱۷، ۱۹۴۱، ۱۹۸۱ و غیره سفر کنند و اتفاقات تاریخی را تغییر دهند. در طول فصل دوم سریال Timeless قرار است با شخصیت‌های برجسته‌ای از جمله ماری کوری، هدی لامار، ویلیام راندولف هیرست و افراد سرشناس بیشتری ملاقات کنیم. اریک کریپک، شاون رایان، نیل مارشال، جان دیویس، مارنی هوچمن و جان فاکس نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Timeless حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده