// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery به طور محدود عرضه شد

کمپانی Warner Bros بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery را به طور محدود در دسترس کاربران اندروید قرار داد.

چندی پیش در جریان اخبار بازی موبایل بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros) بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery، نسخه جدیدی از مجموعه هری پاتر، را برای دستگاه‌های موبایل یعنی آیفون و اندروید معرفی کرد و از انتشار آن در سال ۲۰۱۸ خبر داد. حال به نظر می‌رسد که بازی به طور محدود در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است؛ در حالی که در کنار تیتر بازی عبارت «منتشر نشده» نیز به چشم می‌خورد.

روند بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery طوری پیش می‌رود که در آن، کاربران مواردی را روی کاراکتر خود اعمال می‌کنند و آن را به سلیقه خود شخصی‌سازی می‌کنند. شما می‌توانید با حاضر شدن در کلاس‌های درس، کاراکتر خود را ارتقا دهید و در بیرون از کلاس درس دنبال دوستان جدید بروید و با آنها به رقابت بپردازید. با پیش بردن بازی، سطح کاراکتر خود را ارتقا خواهید داد تا بتوانید به جادو‌های جدید دست پیدا کنید و به این شکل به مناطق جدید راه یابید. وقایع بازی بین رویداد‌های تولد هری پاتر و زمانی که وارد مدرسه هاگوارتز می‌شود، اتفاق می‌افتد. بازی مذکور در سبک نقش‌آفرینی و ماجراجویی در استودیو جم سیتی (Jam City) در حال توسعه است.

بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery در فروشگاه پلی‌استور یک بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play به نظر می‌رسد و از سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای بهره‌ می‌برد که در آن مبلغ‌هایی بین ۰.۹۹ الی ۹۹ دلار به چشم می‌خورد. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای آیفون و اندروید منتشر می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی بازی روند پیش-ثبت‌نام خود را انجام دهند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را که پیش‌تر منتشر شده تماشا کنید و در انتهای مطلب به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید و برای دانلود نسخه محدود آن اقدام کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده