نویسنده: حسین سلیمی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵

SteamWorld Dig هفته آینده برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیو Image & Form Games با انتشار اطلاعاتی اعلام کرد که بازی SteamWorld Dig به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

سال گذشته استودیو Image & Form Games دو بازی SteamWorld Dig 2 و SteamWorld Heist: Ultimate Edition را برای نینتندو سوییچ منتشر کرد و جایگاه خوبی را برای خود در این پلتفرم به‌دست آورد. اکنون در اخبار بازی مشخص شد که این استودیو هفته آینده بازی SteamWorld Dig را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌کند. بازی SteamWorld Dig در ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و همان قیمتی را دارد که دیگر نسخه‌ها داشتند و ۹.۹۹ دلار برای کسانی که می‌خواهند آن را تهیه کنند هزینه در بر خواهد داشت. این خبر از طرف بریجان سیگورگیرسو (Brjann Sigurgeirsso) از Image & Form Games در طی یک پادکست eShop Action Committee (متعلق به Daan Koopman) منتشر شد.

انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ پورت‌های SteamWorld Dig را تکمیل می‌کند. این بازی در ابتدا برای 3DS منتشر شد. پس از انتشار برای 3DS در ماه آگوست سال ۲۰۱۳، این بازی اواخر همان سال نیز به ویندوز، مک و لینوکس راه یافت. سپس در سال ۲۰۱۴ برای کنسول پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا و Wii U انتشار یافت و نهایتاً در ژوئن ۲۰۱۵ برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد.

شما می‌توانید مطالب مرتبط به بازی SteamWorld Heist و بازی SteamWorld Dig 2 را در سایت زومجی بررسی و مشاهد کنید. در حال حاضر بازی SteamWorld Dig در 3DS، پی‌سی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، iOS، مک، Wii U ، لینوکس و ایکس‌باکس وان در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده