// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی RBI Baseball 18 با انتشار تریلری معرفی شد

بازی RBI Baseball 18 با انتشار تریلری معرفی و اطلاعاتی از حالت‌های جدید و عکس جلد آن نیز منتشر شد.

پس از گذشت ۲۰ سال، در سال ۲۰۱۴ شاهد بازگشت سری بازی‌های R.B.I Baseball بودیم و پس از آن هر سال نسخه‌های جدیدی از آن در دسترس طرفداران شبیه ساز ورزش بیسبال قرار گرفت. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از جدیدترین نسخه این بازی رونمایی و اطلاعاتی از آن منتشر کردند.

بازی RBI Baseball 18 برای عرضه در ماه مارس (اسفند ۹۶ یا فروردین ۹۷) برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. در کنار محتوای همیشگی سازندگان از دو حالت جدید Home Run Derby و Franchise در این بازی خبر داده‌اند. مدل‌های جدید برای بازیکنان و انمیشن‌ها در کنار بهبود‌ جلوه‌ها، نورها و بافت‌ها از دیگر ارتقا‌های این نسخه به شمار می‌رود. در مورد مدل‌های بازیکنان، به گفته سازندگان بازی بیش از ۳۰۰ «مدل دیجیتالی» در خود جای داده است که در کنار صدها انیمیشن جدید، ضمیمه این نسخه شده است.

اطلاعاتی نیز در مورد حالت Franchise منتشر شد که گویا به کاربران اجازه می‌دهد در حالی که مدیریت تیم خود را بر عهده می‌گیرند باید به انجام کار‌های مهمی که در بیرون از زمین بیسبال صورت می‌گیرد همچون مبادلات، خرید بازیکنان و غیره بپردازند. همینطور کاربران می‌توانند با خلق بازیکان و با پیش بردن بازی مهارت‌ آن را افزایش دهند و در انتها آن را بازنشسته کنند. از دیگر ویژگی‌های این حالت می‌توان به اضافه کردن بازیکنان «افسانه‌ای MLB» به فهرست ورزشکاران اشاره کرد. بیش از یکصد بازیکن بازنشسته قدیمی در فهرست این بخش دیده می‌شود که در بین آنها اسامی معروفی همچون تد ویلیامز، اوزی اسمیت، کن گریفی جونیور و جف بگ‌ول دیده می‌شود.

Home Run Derby یک حالت تک‌به‌تک است که شما را در مقابل یک کاربر یا کامپیوتر قرار می‌دهد و هدف در آن به دست‌ آوردن امتیاز Homerun (پس از روانه کردن توپ به خارج از میدان بازیکنان پشت توپ یک دور کامل در وسط میدان می‌زنند) است. از دیگر ویژگی‌های حالت جدید می‌توان به بخش چندنفره آنلاین و موسیقی متن جدید آن اشاره کرد که به گفته سازندگان از آثار «خواننده‌های معروف» برای این بازی در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم به‌روزرسانی جدیدی نیز برای بازیکنان صورت گرفته است که با توجه به آمار‌های جهانی به‌روزرسانی می‌شود.

RBI Baseball 18

به گفته سازندگان نسخه جدید این مجموعه یعنی RBI Baseball 18 دارای بیشترین محتوایی است که تا به حال در این سری دیده شده است. بازی مذکور با قیمت ۳۰ دلار در تاریخ نامشخصی از ماه مارس بری PS4 ،Xbox One و Switch منتشر می‌شود و همچنین نسخه موبایل این بازی نیز با قیمت ۷ دلار برای آیفون و اندروید در دسترس قرار می‌گیرد.

سری بازی‌های RBI Baseball در استودیو Major League Baseball توسعه یافته است. همچنین فرانسیسکو لیندور، از بازیکنان تیم کلیولند ایندیانز، برای عکس جلد این بازی مشخص شده است.

بازی RBI Baseball در کنار سری MLB the Show از کنترلر‌های ساده‌ تری برخوردار است و بیشتر یک حالت آرکید مانند را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در مورد سری MLB the Show، سونی اعلام کرد که پیش از برگزاری لیگ بیسبال در آوریل، نسخه جدید MLB the Show نیز در ماه مارس برای پلی استیشن 4  عرضه می‌شود.

سازندگان ضمن معرفی بازی RBI Baseball 18 تریلر بازی را نیز منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده