نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

کلیپ جدید فیلم Tomb Raider منتشر شد

از آنجایی که کمتر از دو ماه به اکران رسمی فیلم توم ریدر (Tomb Raider) با بازی آلیسیا ویکاندر باقی مانده، به‌تازگی کلیپ تلویزیونی کوتاهی برای این اثر منتشر شده است.

همانطور که در اخبار گذشته هم عنوان شد، نسخه جدید فیلم Tomb Raider (توم ریدر) با بازی آلیسیا ویکاندر، بازیگر برنده جایزه اسکار، در قالب نقش شخصیت اصلی داستان یعنی لارا کرافت، در ماه مارس روی پرده سینما می‌رود. چندی پیش ما شاهد انتشار تریلر طولانی و بسیار زیبایی از این اثر مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر یک کلیپ کوتاه جدید منتشر کرده که در آینده‌ای نزدیک قرار است برای مخاطبان خود، به عنوان تبلیغات تلویزیونی پخش شود.

این کلیپ کوتاه تلویزیونی، بخش‌های خیلی کمی از داستان را به بیننده انتقال می‌دهد. این قسمت‌های داستان، شباهت خیلی زیادی به موضوع نسخه بازسازی شده بازی ویدیویی شخصیت لارا کرافت که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و داستان منشا و گذشته شخصیت اصلی را بازگو می‌کرد، دارد. ما در این فیلم قرار است لارا کرافتی ببینیم که برای جستجو و یافتن پدر گمشده‌اش (با بازی دومینیک وست بازیگر سریال The Wire)، به جزیره‌ای که آن را نمی‌شناسد، سفر می‌کند. در عین حالی که او به دنبال پدرش می‌گردد، باید با شخصیت منفی داستان که توسط والتون گوگنیس بازیگر سری فیلم Maze Runner (دونده مارپیچ) و سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) ایفا می‌شود، هم کنار بیاید. در این کلیپ، ریمیکس یکی از آهنگ‌های گروه Destiny's Child به نام «Survivor» استفاده شده است.

فیلم توم ریدر توسط رور اوثاگ، کارگردان فیلم The Wave (موج) کارگردانی شده است. هچنین از طرف دیگر، دانیل وو بازیگر فیلم Warcraft (وارکرفت) هم از جمله افرادی است که در تیم بازیگران این اثر حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. تهیه کنندگی فیلم توم ریدر را گراهام کینگ برعهده دارد. گراهام کینگ به خاطر تهیه کنندگی فیلم The Departed (از دست رفته) که اثر مافیایی و جنایی ساخته مارتین اسکورسیزی بود، موفق به دریافت جایزه اسکار شد. 

در نسخه‌های قبلی لایو اکشن این کاراکتر، آنجلینا جولی بود که نقش شخصیت لارا کرافت را در فیلم Lara Croft: Tomb Raider (لارا کرافت: مهاجم مقبره) که در سال ۲۰۰۱ هم اکران شد، ایفا کرد. بعد از آن هم، دوباره جولی نقش کرافت را در دنباله قسمت اول، یعنی فیلم Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات) که در سال ۲۰۰۳ اکران شد، ایفا کرد. این دو فیلم در مجموعه توانستند درآمدی در حدود ۴۳۱ میلیون دلار در سرتاسر دنیا کسب کنند. با وجود اینکه این قسمت توانستند موفقیت زیادی بدست آورند، اما قسمت دیگری از در این مجموعه ساخته نشد و تقریبا چیزی در حدود ۱۵ سال طول کشید تا سری فیلم توم ریدر، به عرصه سینما بازگردد.

از طرف دیگر، در اخبار مرتبط به لارا کرافت سری بازی Tomb Raider، حدودا در ماه دسامبر بود که به طور رسمی اعلام شد که نسخه جدیدی از این مجموعه بازی در مسیر تولید و عرضه قرار دارد. کمپانی Square Enix که عنصر اصلی تولید این مجموعه بازی است، در طی بیانیه‌ای، خبرهای مربوط به نسخه اصلی را صریحا تایید کرد؛ اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نام این نسخه، پلتفرم‌های مربوط به آن و مهم‌تر از همه تاریخ عرضه آن منتشر نشده است. تقریبا در ماه ژوئن بود که نام Shadow of the Tomb Raider که در یک ارائه پاور پوینتی به کار رفته بود، در فضای اینترنت منتشر شد اما هنوز رسما مشخص نیست که این نام قطعی بازی است یا خیر.

فیلم Tomb Raider در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفندماه ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده