نویسنده: معین کلهری
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

معاون سابق بخش سرگرمی مایکروسافت به گوگل پیوست

فیل هریسون، معاون سابق بخش سرگرمی‌های مایکروسافت و سونی، رسماً اعلام کرد که به کمپانی گوگل پیوسته است. با زومجی همراه باشید.

فیل هریسون (Phil Harrison) پس از کار کردن در شرکت‌های رده‌بالایی همچون گایکای، آتاری، مایکروسافت و سونی، به دنبال پی‌گیری فعالیت‌های خودش در کمپانی Google به‌عنوان معاون رییس و مدیر اجرایی است. او طی توییتی رسماً اعلام کرد که به گوگل پیوسته است و در شعبه کالیفرنیا فعالیتش را از سر می‌گیرد. هرچند که هنوز تاییدیه قابل استنادی از سوی گوگل برای پیوستن وی به این شرکت منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که هریسون روی یک پروژه گیمینگ کار می‌کند و تجربه طولانی‌مدت وی در هماهنگ کردن استودیوهای بازیسازی و استراتژی‌ها برای پلتفرم‌های گیمینگ می‌تواند گواهی بر این موضوع باشد.

گوگل در چند سال اخیر به انتشار بازی‌ها برای سیستم عامل اندروید توجه ویژه‌ای کرده است و برنامه‌هایی هم برای نسخه واقعیت مجازی اندروید تحت اسم DayDream تدارک دیده است. کمپانی ذکر شده همچنین چندی پیش پلتفرم واقعیت افزوده Arcore را معرفی کرد که خبر از برنامه‌های بلند و بالای شرکت برای گیمینگ دارد.

فیل هریسون در مصاحبه‌ای با یوروگیمر درباره واقعیت افزوده گفته بود:

بعضی از مردم، از این ایده که خارج از دنیای واقعی باشند خوششان نمی‌آید؛ درحالی‌که من معتقدم مردم از ایده واقعیت ترکیبی استقبال خواهند کرد: یک واقعیت افزوده، جایی که شما می‌توانید ببینید، بشنوید و با مردم واقعی تعامل داشته باشید، اما با واقعیت افزوده همراه است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده