// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

احتمالا پل بتانی به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Crown اضافه می‌شود

سومین تغییر در بازیگران سریال The Crown مربوط به شخصیت پرنس فیلیپ است که گویا پل بتانی برای ایفای آن انتخاب شده است.

پیتر مورگان، خالق سریال The Crown، پیش از این اعلام کرده بود که در فصل سوم این سریال بازیگران جدیدی جایگزین می‌شوند تا تیم سازنده بتواند سالخوردگی کاراکترها را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. در همین راستا، پیشتر مشخص شده بود که اولیویا کولمن به جای کلر فوی قرار است نقش الیزابت را ایفا کند و ونسا کیربی نیز جایگزین هلنا بونهام کارتر در نقش پرنسس مارگارت خواهد شد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعاتی قوی مبنی بر اضافه شدن پل بتانی به تیم بازیگری فصل سوم The Crown برای بازی در نقش پرنس فیلیپ به گوش می‌رسد. این بازیگر بریتانیایی که در دو فیلم مورد انتظار Solo: A Star Wars Story و Avengers: Infinity War نیز حضور دارد، قرار است جایگزین مت اسمیت شود. البته هنوز نت فلیکس به‌صورت رسمی این موضوع را تایید نکرده است، ولی برخی منابع معتقدند که مذاکراتی بین این بازیگر و تهیه‌کنندگان سریال در جریان است. این سریال توسط کمپانی Left Bank در حال ساخت و توسعه است و اندی هریس و سوزان مکی نیز تهیه‌کنندگان اجرایی The Crown محسوب می‌شوند که وظیفه مذاکره با پل بتانی را برعهده گرفته‌اند.

سریال The Crown یکی از آثار موفق نتفلیکس در سال گذشته میلادی بود که توانست نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام در گلدن گلوب 2018 شود و همچنین کلر فوی نیز یکی از نامزدهای جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در این مراسم محسوب می‌شد و با توجه به تغییراتی که در تیم بازیگران صورت گرفته است، باید ببینیم هنرپیشه‌های جدید نیز می‌توانند درخشش بازیگران قبلی را تکرار کنند یا خیر.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده