// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Hidden City

بازی موبایل Hidden City: Hidden Object Adventure اثری معمایی و ماجراجویی است که می‌تواند شما را وارد ماجراجویی عمیقی کند.

یکی از دسته بازی‌هایی که به‌وفور روی پلتفرم موبایل شاهد آن‌ هستیم، بازی‌هایی است که سبک و سیاق ماجراجویی دارد و باید در محیط، اشیاء مختلفی را پیدا کنید تا روند داستانی بازی را پیش ببرید. اما نکته‌ای که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، کیفیت این دسته از بازی‌ها است و در بازی موبایل امشب، به سراغ اثری رفته‌ایم که در سبک ماجراجویی و پیدا کردن آیتم‌هایی در بازی است و جدای از داستان درگیر کننده‌ای که دارد، از نظر اتمسفر و فضای بازی نیز بازیکن را به خود جذب خواهد کرد. بازی موبایل Hidden City: Hidden Object Adventure روایتگر شخصیتی است که برای پیدا کردن دوست خود وارد شهر سایه‌ها می‌شود؛ شهری که شدیدا مرموز است و باید پرده از اسرار و ناپدید شدن جیکوب بردارید. بازی اندروید و آیفون Hidden City: Hidden Object Adventure در همان ابتدا یک رمز و راز خاصی دارد و شما را بدون هیچ پشتوانه‌ای در دل خود رها می‌کند، اما نکته اینجا است که این کار سازنده به هیچ‌وجه سردرگمی را در بازیکن ایجاد نکرده و شما را مشتاق به بازی کردن می‌کند.

بازی موبایل Hidden City

بخش راهنمای بازی به شکلی است که نمی‌توانید همیشه به آن تکیه داشته باشید و باید از طریق پرداخت درون برنامه‌ای مجددا آن را شارژ کنید

با شروع بازی، شهر سایه‌ها را می‌بینید که در حال و هوای برفی و اتمسفر عصر ویکتوریایی قرار دارد و یکی از اشخاص داخل بازی، نحوه بازی و پیدا کردن آیتم‌ها را به شما آموزش می‌دهد. روال کار بدین شکل است که در جریان داستان و یافتن سرنخ‌های مربوطه، می‌بایست آیتم‌های مختلفی را در محیط‌های بازی پیدا کنید. در هر محیط تعدادی اشیاء و سرنخ وجود دارد که با لمس کردن آن‌ها می‌بایست اطلاعات موجود را کسب کنید. حال چالش بازی در این است که هر محیط، دارای وسایل متعددی است و قطعا پیدا کردن اشیاء در انبوهی از وسایل مختلف بسیار سخت است و رفته رفته بر این سختی افزوده می‌شود. البته در این میان یک سیستم راهنما وجود دارد که به شما نشان می‌دهد هر آیتم در چه محیطی قرار دارد، ولی این سیستم راهنما نیز بسیار محدود است و اگر تمام شود، باید با پرداخت‌های درون برنامه‌ای به صورت مجدد این بخش را شارژ کنید. از طرفی با انجام کارهایی که از شما خواسته می‌شود، می‌توانید پول دریافت کرده و خود را لول‌آپ کنید. با بالا بردن سطح‌تان، می‌توانید به محیط‌های جدیدتر دسترسی داشته باشید که پس از رسیدن به سطح مورد نظر، باید پول داخل بازی خرج کنید.

بازی موبایل Hidden City

حال، محیط‌های تازه آزاد شده اگر مربوط به بخش داستانی باشند که مراحل اصلی به‌حساب می‌آیند، ولی اگر محسوب نشوند، حکم مراحل فرعی را دارند و می‌توانید پول و آیتم کسب کنید. مورد دیگری که Hidden City: Hidden Object Adventure را از سایر آثار متمایز می‌کند، طراحی و گرافیک بازی است. جدای از دوره بازی که به آثاری با طراحی‌های ویکتوریایی شبیه است، طراحی‌های داخل محیط و شهری نیز به گونه‌ای است که شما را به خود جذب می‌کند و از زیبایی بالایی برخوردار است. در انتها اگر علاقه خاصی به بازی‌های ماجراجویی و معمایی دارید، بازی اندروید و‌ آیفون Hidden City: Hidden Object Adventure می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hidden City


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده