نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

هاجیمه تاباتا از Final Fantasy رویایی خود می‌گوید

هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV، اخیرا توضیحاتی در مورد فاینال فانتزی رویایی خود و همچنین مواردی مثل لوت باکس‌ها ارائه کرده است.

با اینکه هاجیمه تاباتا و اعضای تیمش ساخت بازی Final Fantasy XV را در سال ۲۰۱۶ به پایان رساندند، اما هنوز هم مشغول توسعه نسخه پی‌سی و محتویات داستانی جدیدی هستند که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهند شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاباتا در مصاحبه‌ای با مجله ایکس‌باکس، در مورد چندین موضوع از جمله لوت باکس‌ها و همچنین فاینال فانتزی رویایی خود صحبت کرده است. وی ابتدا در مورد لوت باکس‌ها گفت:

من مشکلی با لوت باکس‌ها ندارم اما سازندگان باید مراقب باشند که قرار دادن چنین مواردی در بازی، رابطه آن‌ها را با بازیکنان خراب نکند.

در ادامه از تاباتا سوال شد که در صورت داشتن منابعی نامحدود، فاینال فانتزی رویایی خود را به چه شکلی خواهد ساخت و وی در جواب گفت:

در این صورت من سراغ ساخت بازی‌ای می‌روم که گیمر در آن، آزادی عمل کاملی داشته باشد. به این صورت که هرگز ندانید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد و هیچ‌چیز از پیش تعیین‌شده نباشد و هر بازیکن، به شکلی که خودش دوست دارد بازی را تجربه کند.

تاباتا در ادامه هم در رابطه با خرابه‌های Pitioss در بازی و خاص بودن آن‌ها توضیح داد و اعلام کرد که طراحان مسئول ساخت این خرابه‌ها، با علاقه و وسواس خاصی اقدام به خلق آن کرده‌اند. به‌علاوه این خرابه‌ها از تمدن‌های قدیمی به یادگار مانده‌اند و همین هم آن‌ها را به بنایی خاص در بازی تبدیل می‌کند.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده