// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

نسخه آزمایشی بازی Hunt: Showdown این ماه برای کامپیوتر منتشر می‌شود

علاقه‌مندان به بازی Hunt: Showdown می‌توانند با ثبت نام در سایت آن، برای دریافت نسخه آزمایشی آلفا بازی اقدام کنند.

بازی Hunt: Showdown روزهای سختی را تجربه کرده است و به‌نظر می‌رسد این بازی همچنان به راه خود ادامه می‌دهد. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در ماه جاری شاهد عرضه نسخه آزمایشی محدود و اختصاصی این بازی روی کامپیوتر (از طریق استیم) خواهیم بود که بازیکنان می‌توانند با مراجعه به سایت بازی ثبت‌نام کرده و شانس خود را برای شرکت داده شدن در این طرح امتحان کنند.

در جریان نسخه آزمایشی بازی Hunt: Showdown که از تاریخ ۱۱ بهمن (۳۱ ژانویه) در دسترس قرار می‌گیرد، کاربران می‌توانند نگاهی به گیم‌پلی بازی و تغییرات آن داشته باشند. همچنین سلاح‌ها و آیتم‌های جدیدی برای بازیکنان این نسخه آزمایشی در نظر گرفته شده است.

بازی Hunt: Showdown در سال ۲۰۱۴ ابتدا با نام Hunt: Horrors of the Gilded Age معرفی شد که قرار بود اولین بازی رایگان استودیو کرایتک آمریکا باشد که مدتی بعد این استودیو بسته شد و دیگر خبری از این بازی نبود؛ تا در سال ۲۰۱۷ که با نام Hunt: Showdown معرفی شد و یک تیم جدید، وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفت.

حال با اثری رقابتی طرف هستیم که در جریان آن، دو تیم برای شکار هیولا باید با یکدیگر مسابقه دهند و در انتها، برنده از طریق پاداشی که از کشتن کسب می‌کند، از محیط بازی خارج می‌شود و برنده بازی خواهد بود. متاسفانه هنوز تاریخی برای عرضه بازی Hunt: Showdown در دسترس نیست و تنها موردی که می‌دانیم، این است که بازی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده