نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

انتشار دمو Silent Hills P.T برای کامپیوتر

تعدادی از طرفداران بازی Silent Hills، دموی بازی را که با نام P.T. برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود، برای رایانه‌های شخصی منتشر کردند.

سال ۲۰۱۴ و زمانی که دموی بازی سایلنت هیلز با نام رمز P.T عرضه شد، بسیاری از طرفداران و منتقدان را شگفت‌زده کرد و بسیاری از افراد مشتاق بودند تا نسخه نهایی بازی را تجربه کنند. اما متاسفانه یک سال بعد یعنی سال ۲۰۱۵، پروسه ساخت بازی لغو شد و دموی بازی نیز از روی فروشگاه پلی‌استیشن برداشته شد و فقط کسانی که در زمان عرضه دمو، آن را دانلود کرده بودند می‌توانند دمو را تجربه کنند و به غیر از این، راه دیگری برای تجربه دموی بازی وجود ندارد.

حالا و در جدیدترین اخبار بازی، تعدادی از طرفداران سرسخت بازی، با تلاش فراوان، دموی بازی Silent Hills P.T را روی رایانه‌های شخصی پورت کرده‌اند. این گروه که سر دسته آنها مادِری به اسم SmoggyChips است، با استفاده از موتور آنریل ۴، این کار را انجام داده‌اند و توانسته‌اند تا حدودی حس ترس دموی اصلی را منتقل کنند. با اینکه این پروژه هنوز راه بسیار زیادی تا تکمیل شدن دارد، اما تیم سازنده به شدت امیدوار است که در آینده نزدیک، مراحل دیگری به این پورت اضافه کند.

اگر شما از علاقمندان بازی هستید و به هر دلیلی موفق نشدید این دموی فوق‌العاده ترسناک را در زمان عرضه تجربه کنید، می‌توانید این نسخه از دمو را دانلود کرده و خود به تجربه بازی بپردازید. کونامی هنوز هیچ نظری در رابطه با این دمو نداده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده