// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

گیم پلی محتوای Tomb Kings بازی Total War: Warhammer II منتشر شد

Creative Assembly با انتشار ویدیویی، گیم پلی محتوای Rise of the Tomb Kings بازی Total War: Warhammer II را به اشتراک می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) تریلر جدیدی از بازی Total War: Warhammer II منتشر کرد که بسته الحاقی جدید این بازی یعنی Rise of the Tomb Kings را نشان می‌دهد.

تریلر جدید صحنه‌هایی از کمپین Vortex را به نمایش گذاشت که به نقل از سازنگان حالتی است که نژاد‌ها در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در این قسمت شاهد درگیری Settra و Arkham بودیم و مکانیزم‌های جدید Tomb Kings نیز در این ویدیو به چشم می‌خورد که شامل شیوه استخدام، اقتصاد ضعیف (از آنجا که مومیایی‌ها توانایی کار کردن ندارند) و سیستم Mortuary Cult می‌شود که به شما اجازه می‌دهد منابع خود را در برابر نیروها و آیتم‌های جادویی مبادله کنید. در آن سو Books of Nagash نیز مربوط به اهداف کمپین می‌شود.

ویدیو منتشر شده با اینکه به مدت ۱۰ دقیقه است اما باز با این حال نتوانست تمامی محتویات و چگونگی مکانیزم‌ها را نشان دهد، چرا که این فرآیند شاید ساعت‌ها طول بکشد. البته سازندگان با انتشار این ویدیو سعی داشته‌اند که بخش‌های مهم این محتوا را به نمایش بگذارند.

بسته الحاقی Tomb Kings در آذر ماه گذشته با انتشار تریلر سینمایی برای بازی Total War: Warhammer 2 معرفی شد و برای انتشار در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن ماه) برنامه‌ریزی شده است. بازی مذکور به طور انحصاری برای پی سی در دسترس است. در خبر‌های دیگر مربوط به سری بازی‌های Total War می‌توانید به بازی Total War: Three Kingdoms که دی ماه گذشته معرفی شده است، نگاهی بیاندازید.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌ پلی محتوای Tomb Kings بازی Total War: Warhammer 2 را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Total War: Warhammer II در زومجی توانست نمره ۹ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

کریتیو اسمبلی با توسعه بازی Total War: Warhammer II سه گانه این مجموعه را تبدیل به یک مجموعه بی‌نقص کرده است و قصد دارد که یک رکورد بزرگی از خود به جای بگذارد. کریتیو اسمبلی با این اثر ثابت کرد که نه تنها این بازی یک تجربه واقعی از سری توتال وار است بلکه لقب بهترین توسعه دهنده بازی‌های استراتژی نوبتی را به خود داد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده