نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

آپدیت جدید Overwatch یک اسکین Legendary به بازی اضافه می‌کند

آپدیت جدید Overwatch علاوه بر اضافه کردن نقشه‌‌ Blizzard World یا دنیای بلیزارد، یک اسکین Legendary هم به بازی اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید چند روز دیگر آپدیت بزرگ بازی اورواچ منتشر می‌شود و نقشه Blizzard World را به بازی می‌آورد. اما مشخص شده که این بروزرسانی فقط شامل یک نقشه‌ی جدید نمی‌شود و افزون بر لوت باکس‌ها و آیتم‌های تزئینی، اسپری‌ها و یک اسکین (پوشش) لجندری را هم وارد دنیای اثر می‌کند. این پوشش برای شخصیت Pharah درنظر گرفته شده است که ظاهری مربوط به ریشه‌های مصر باستان و ارجاعاتی به کبرای مصری، یعنی آسپ دارد. به‌تبع همین موضوع، این پوشش طلایی رنگ Asp Pharah نام گرفته است. بر اساس اطلاع قبلی، می‌دانیم که آپدیت جدید بازی در تاریخ ۳ بهمن (۲۳ ژانویه) به صورت عمومی در دسترس کاربران بازی اورواچ قرار خواهد گرفت و پارکی تفریحی را به تصویر می‌کشد که شامل عناصری از بازی‌های دنیای بلیزارد، یعنی استارکرفت، دیابلو، وارکرفت و... می‌شود.

رویداد بعدی این بازی هم با محوریت سال نوی چینی شروع می‌شود و انتظارات بر این اساس است که در ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) در دسترس تمامی مخاطبان قرار بگیرد. جف کاپلان، سازنده بازی، اعلام کرده بود که این رویداد نقشه‌ها و قهرمان‌ جدیدی به‌نام Hero 27 را دربر می‌گیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده