// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

با آپدیت جدید بازی Destiny 2 رویدادهای Faction Rally در دسترس قرار گرفتند

با توجه به آپدیت اخیر بازی Destiny 2، رویداد Faction Rally در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا یک بروزرسانی برای بازی Destiny 2 روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده که در جریان آن، رویداد Faction Rally در دسترس قرار گرفته است. جدای از این مورد، تغییرات خاصی روی بازی اعمال نشده است.

در این میان، در توضیحات آپدیت اخیر بازی Destiny 2 نوشته شده است که اشخاصی که بسته الحاقی Curse of Osiris را ندارند، قابلیت این را دارند که از طریق Iron Banner و Faction Rallyها جوایز فصل دوم بازی را دریافت کنند. قطعا این خبر برای اشخاصی که اولین بسته الحاقی بازی را ندارند، خبر خوبی است.

زمانی که استودیو بانجی (Bungie، سازنده بازی Destiny 2) محتویات فصلی بازی Destiny 2 را اعلام کرد، مشخص شد که محتویات فصلی که حال و هوای متفاوتی به بازی می‌بخشند، پولی هستند و باید آن‌ها را خریداری کنید. از این‌رو شاهد اعتراضات کاربران به استودیو بانجی بودیم و در ادامه بانجی Faction Rally و Iron Banner بازی را از شروع فصل دوم (فصل دوم با عرضه بسته الحاقی Curse of Osiris آغاز شد) لغو کرد و از آن زمان، دیگر شاهد این رویدادها نبودیم.

با تمام این تفاسیر این دو رویداد بازگشته‌اند، اما تغییراتی روی ساختار آن‌ها اعمال شده تا طیف وسیع‌تری از کاربرها قادر به بازی کردن و تجربه فصل دوم باشند. اولین Iron Banner فصل دوم بازی Destiny 2 نیز در اواخر ماه ژانویه (۱۰ بهمن‌ماه) در دسترس قرار خواهد گرفت. در انتها مشخص شد که در آینده تغییرات بیشتری روی حالت‌ها و آیتم‌های بازیکنان در بازی اعمال خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده