نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

تریلر جدیدی از بازی Faeland منتشر شد

به‌تازگی تریلر کوتاهی از بازی اکشن و دوبعدی Faeland منتشر شده که شباهت‌های این بازی جدید به نسخه‌های اولیه مجموعه زلدا را نشان می‌دهد.

بازی دو بعدی Faeland یک بازی اکشن نقش آفرینی است که سازندگانش قرار است به‌زودی برای کسب سرمایه آن کمپینی را در وب‌سایت کیک‌استارتر به‌راه بیندازند. حالا با توجه به آخرین اخبار بازی، تریلر کوتاهی از گیم پلی این بازی منتشر شده است. با نگاهی کوتاه به این تریلر شاید شما هم متوجه شباهت بی‌اندازه این بازی با بازی Zelda II: The Adventure of Link بشوید.

در این ویدیو شاهد نمایشی از دنیای دوبعدی بازی Faeland هستیم. اولین نکته‌ای که در این نمایش کوتاه جلب توجه می‌کند، طراحی قدیمی و کلاسیک محیط بازی است که بسیار هم زیبا از کار درآمده است. همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم، بازی Faeland شباهت زیادی به بازی Zelda II: The Adventure of Link دارد؛ به محض آنکه کاراکتر اصلی بازی سپر خود را در می‌آورد و در برابر خود می‌گیرد، این شباهت کاملاً احساس می‌شود! علاوه بر این‌، مکانیک عالی و المان‌های آشنای دنیای بازی Zelda II نیز در این بازی به‌چشم می‌خورد. 

بازی Faeland جهان وسیعی را برای گشت و گذار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. از دیگر امکانات این بازی که البته در این ویدیوی کوتاه به نمایش درنیامده، می‌توان به امکان لول-آپ کردن، یادگیری توانایی‌های جدید و مجهز کردن کاراکتر اصلی به انواع و اقسام سلاح‌ها و تجهیزات اشاره کرد. علاوه بر این‌ها در سردابه‌های تاریک این بازی نیز باس‌های مختلفی انتظار بازیکنان را خواهند کشید. 

مراحل ساخت بازی Faeland به‌زودی برای کامپیوتر آغاز می‌شود. هم‌چنین هم‌زمان با آغاز کار ساخت بازی، کمپین جذب سرمایه این بازی نیز در سایت کیک‌استارتر راه‌اندازی خواهد شد. شما می‌توانید تیزر کوتاه این بازی را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده