نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر Metal Gear Survive بخش همکاری چند نفره آن را نشان می‌دهد

کمپانی کونامی، به‌تازگی تریلر جدیدی از بخش آنلاین و چهارنفره بازی Metal Gear Survive منتشر کرد که راه‌های نابود کردن دشمنان را نشان می‌دهد.

انتظارات از اثر جدید کمپانی کونامی یعنی Metal Gear Survive بسیار بالاست و این اولین بازی از سری است که هیدئو کوجیما، در ساخت آن نقشی ندارد. اخیراً تریلر جدیدی از بخش چهارنفره این بازی منتشر شده که به فضای بازی و راه‌های نابود کردن زامبی‌ها با استفاده از سلاح‌های مختلف می‌پردازد. باتوجه به نمایش، شما در بازی می‌توانید از پتک‌ها، واک‌گیرها و انواع مختلف تله‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید تریلر بازی ذکر شده را در ادامه مشاهده نمایید:

دانلود از آپارات

بازی Metal Gear Survive در فضایی آخرالزمانی رخ می‌دهد و داستان آن درست پس از اتفاقات بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes به‌وقوع می‌پیوندد. جایی که پس از حمله به مادربیس، بازیکنان پس از کشیدن شدن به یک کرم‌چاله، وارد یک تایم لاین دیگر شده و باید برای بقای خود مبارزه کنند. همچنین بازیکنانی که در نسخه آزمایشی بازی شرکت داشته‌اند، موارد ویژه‌ای را هنگام انتشار بازی کامل همانند یک پلاک‌ اسمی ویژه FOXHOUND و موارد دیگری دریافت خواهند کرد. بازی ۱ اسفند ۱۳۹۶ برای کامپیوتر، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده