// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

آپدیت بازی Star Wars Battlefront 2 با محوریت محتویات رایگان منتشر شد

به‌تازگی آپدیت بزرگی برای بازی Star Wars Battlefront II منتشر شده که در جریان آن شاهد محتویات جدید و تعادل سازی در بخش‌های مختلف بازی هستیم.

با اینکه بازی Star Wars Battlefront II در زمان عرضه، حواشی زیادی را به خود اختصاص داد ولی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، اخیرا به‌رزورسانی جدید Star Wars Battlefront II منتشر شده که در جریان شاهد تغییراتی روی گیم‌پلی بازی و همچنین محتویاتی تازه هستیم.

مهم‌ترین تغییر در این آپدیت مربوط به آیدن ورسیو و اضافه شدن Tie Fighter این شخصیت است که شامل قابلیت‌های Laser Barrage ،Afterburner و Proton Torpedo می‌شود که بازیکنان با انتخاب این قهرمان در بخش چندنفره، می‌توانند تجربه‌ی متفاوتی را در این بخش کسب کنند. از طرفی سفینه ایدن یکی از مواردی است که می‌توانید آن‌ را انتخاب کرده و دشمنان را از بین ببرید.

حال استار کارت‌های جدیدی به بازی اضافه شده که با برداشتن آن‌ها، می‌توانید سفینه ایدن را در بخش‌هایی نظیر کم کردن مدت زمان قفل شدن موشک روی سفینه و بالا بردن قدرت دفاعی بهبود بخشید. جدای از ایدن ورسیو، تیم سازنده روی قهرمان‌های دیگر نیز تغییراتی را اعمال کرده تا قدرت آن‌ها در بازی به تعادل برسد. برای مثال میزان آسیب رسانی اسلحه اصلی قهرمان فین کاهش یافته و مدت زمان داغ ماندن اسلحه نیز افزایش یافته است. همچنین میزان آسیب رسانی قابلیت Deadeye Shot این قهرمان از ۴۰ به ۳۰ کاهش یافته است.

از دیگر قهرمان‌های ضعیف شده می‌توان به بوبافت اشاره کرد که میزان‌آسیب رسانی این قهرمان و قدرت قابلیت Rocket Barrage نیز کاهش یافته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده