نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر جدید بازی Monster Hunter World با محوریت شکار Nergigante

کمپانی کپکام ویدیو جدیدی از بازی Monster Hunter World منتشر کرد که در آن تهیه کننده بازی درباره شکار هیولای Nergigante در فاز سوم بتا و بازی اصلی صحبت می‌کند.

چندی قبل کمپانی کپکام از برگزاری سومین فاز بتای بازی Monster Hunter World برای کاربران PS4 خبر داد که از تاریخ ۲۹ دی ماه (۱۹ ژانویه) ساعت ۶ به وقت PT (ساعت ۵:۳۰ صبح روز بعد به وقت ایران) آغاز شده و تا تاریخ یک بهمن ماه (۲۱ ژانویه) ساعت ۶ به وقت PT ادامه خواهد داشت. بر اساس اعلام کپکام، در فاز سوم بتای بازی علاوه بر محتویات قبلی شاهد محتوای جدیدی نیز خواهیم بود که از میان آنها می‌توان به شکار هیولای جدید Nergigante اشاره کرد. حال و با استناد به آخرین اخبار بازی، کمپانی کپکام ویدیو جدیدی از بازی Monster Hunter World منتشر ساخته است که در آن ریوزو سوجیموتو، تهیه کننده بازی به طور مستقیم درباره آخرین چالش فاز سوم بتا یعنی شکار هیولای Nergigante صحبت‌هایی را ارائه می‌دهد.

از میان بردن این اِلدر دراگون در آخرین بتای بازی Monster Hunter World واقعا چالش برانگیز خواهد بود؛ نه تنها به این خاطر که این اژدها یک جانور وحشی است بلکه به این خاطر که برای انجام این کار تنها پانزده دقیقه فرصت خواهید داشت. این مورد با توجه به گفته سوجیموتو در بازی اصلی به گونه‌ای دیگر خواهد بود و این خبر قطعا ما را از نگرانی در می‌آورد.

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و در پاییز ۲۰۱۸ نیز شاهد انتشار نسخه پی‌سی خواهیم بود. کمپانی کپکام چندی قبل اعلام کرد که هیولاهای جدید در قالب بسته‌های الحاقی رایگان به بازی اضافه می‌شوند، اما جزئیات بیشتری از این هیولاها اعم از شکل و شمایل و نوع آن‌ها و بازه زمانی انتشار بسته‌های الحاقی به اشتراک گذاشته نشده است. همچنین هفته گذشته یوزو سوجیموتو در گفتگوی خود با وب‌سایت گیمزرادار دلیل تاخیر نسخه پی‌سی بازی Monster Hunter: World را اعلام کرد و پس از آن شاهد تریلر جدیدی از بازی بودیم که گیم‌پلی بازی را روی کنسول پلی‌استیشن 4 به تصویر می‌کشید.

شما می‌توانید پیش نمایش بازی Monster Hunter: World را از اینجا مطالعه و ویدیو جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده