// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

نسخه نهایی بازی Flight Sim World منتشر شد

استودیو Dovetail Games نسخه نهایی بازی شبیه‌ساز پرواز Flight Sim World را پس از گذراندن فاز Early Access برای پی سی منتشر کرد.

بازی Flight Sim World، ساخته استودیو داو‌تیل گیمز (Dovetail Games)  که در سبک شبیه‌ ساز پرواز طراحی شده است، از اردیبهشت ماه گذشته در قالب نسخه Early Access در دسترس کاربران قرار گرفته بود. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان با انتشار تریلری، نسخه نهایی آن را در استیم منتشر کردند.

بازی Flight Sim World هم اکنون با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای کامپیوتر در دسترس است و شامل ۷ هواپیما می‌شود که به نقل از سازندگان با جزئیات کامل طراحی شده است. در ادامه می‌توانید به ویژگی‌های بارز این بازی نگاهی بیاندازید:

  • هفت هوایپما زیبا تک و دو موتوره
  • سیستم آب‌و‌هوایی پیشرفته که از تکنولوژی trueSKY بهره می‌برد
  • بخش آموزشی غنی و ماموریت‌های جذاب که برای به چالش کشیدن مهار‌ت‌های شما طراحی شده است
  • بخش خلبان که اطلاعات پیشرفت شما را ذخیره و پردازش می‌کند
  • ابزار حرفه‌ای Flight Sim World SDK برای ساخت هواپیما و ابزار ویرایش مراحل که به شما اجازه می‌دهد که با طراحی مرحله آن را در کارگاه استیم (Steam Workshop) به اشتراک بگذارید

Flight Sim World

بازی Flight Sim World پس از گذرندان فاز Early Access وارد مرحله دوم توسعه خود شده است طوری که به گفته سازندگان آنها قصد دارند با آپدیت‌های بزرگ‌تر به پشتیبانی از این بازی ادامه دهند و محتوایی را که طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند، به بازی اضافه کنند. محتوای یاد شده شامل جت‌ها تجاری و هواپیماهای مسافربری می‌شود. اولین آپدیت این بازی که به‌زودی برای این بازی منتشر می‌شود برای تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن ماه) برنامه‌ریزی شده است که سیستم پویا آب‌و‌هوا نیز در آن دیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید فهرست محتوایی را که قرار است در ماه‌های آتی به بازی اضافه شود، مشاهده کنید:

  • انوع هواپیماهای مختلف که شامل کلاس‌ها مسافربری می‌شود
  • ارتقا‌های IFR و ATC
  • بهبود جهان
  • سیستم آب‌و‌هوای پویا

استفن هود، تهیه کننده اجرایی حاضر در استودیو داو‌تیل، در مورد محتویات پیش‌رو نوشت:

ما آپدیت‌های بزرگی را در برنامه‌ کاری خود قرار داده‌ایم. در حال حاضر روی سیستم آب‌و‌هوا، بهبود جهان‌ و IFR کار می‌کنیم و قصد داریم که هواپیماهای بزرگتر و سریع‌تر از جت‌ها تا کلاس‌های مسافربری را به بازی اضافه کنیم. محتویات یاد شده که هم‌اکنون در حال توسعه قرار دارد حاصل بازخورد‌های کاربران در فاز Early Access است.

Flight Sim World

راب فرل، معاون ارشد استودیو داو‌تیل، در مورد آینده این بازی نوشت:

حال پس از انتشار نسخه نهایی Flight Sim World کاربران از این پس می‌توانند منتظر محتویاتی باشند که پیش‌تر درخواست کرده بودند و از آنها بهره‌مند شوند. آپدیت‌های بزرگ‌تر به ما اجازه می‌دهند که محتویاتی که انجمن‌های این بازی انتظار آن را می‌کشند، سال جاری به دست آنها برسانیم.

بازی Flight Sim World هم اکنون از طریق استیم برای کامپیوتر در دسترس است و برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را نیز تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده