نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

والت دیزنی کارگردان فیلم The Sword in the Stone را تایید کرد

کمپانی والت دیزنی از انتخاب و معرفی کارگردان فیلم لایو اکشن شمشیر در سنگ (The Sword in the Stone) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی پیکچرز رسما کارگردان فیلم The Sword in the Stone را انتخاب و معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این کمپانی در آستانه استخدام خوان کارلوس فرسنادیو، کارگردان فیلم ۲۸ هفته بعد (28Weeks Later)، برای کارگردانی بازسازی این اثر است. دیزنی در حال انجام مذاکرات نهایی با این کارگردان ۵۰ ساله اسپانیایی است و او احتمالا به‌زودی رسما کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد گرفت. فیلم The Sword in the Stone قرار است بر اساس یک انیمیشن موزیکال به همین نام که در سال ۱۹۶۳ منتشر شده بود، تولید و منتشر شود. با این حال، این فیلم هنوز تاریخ اکرانی ندارد.

Juan Carlos Fresnadillo

طبق اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده است، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Sword in the Stone بر عهده برایان کاگمن، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و بریگهام تیلور، نویسنده فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، خواهد بود. طبق خلاصه داستان انیمیشن اصلی، این انیمیشن داستان پسر جوانی به نام آرتور را روایت می‌کند که قرار است با آموزش‌های مرلین، جادوگر افسانه‌ای، تبدیل به پادشاه آرتور بزرگ شود. انیمیشن The Sword in the Stone، آخرین انیمیشن سینمایی بود که پیش از مرگ والت دیزنی در سال ۱۹۶۶، تولید و منتشر شد.

فیلم The Sword in the Stone دومین فیلم کمپانی والت دیزنی است که بر اساس داستان مرلین در دست ساخت است. دیزنی اخیرا مذاکرات خود را با ریدلی اسکات برای کارگردان فیلم The Merlin Saga (حماسه مرلین) آغاز کرده است. این فیلم قرار است بر اساس رمان‌های ۱۲ جلدی The Merlin Saga اثر آرچیبالد بارون، تولید و منتشر شود که این رمان‌ها داستان و ماجراجویی مرلین در دوران جوانی را روایت می‌کند. فیلیپا بوینس، نویسنده فیلم‌هایی چون کینگ کونگ (King Kong)، استخوان‌های دوست داشتنی (The Lovely Bones) و سه گانه‌های ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit)، کار نوشتن فیلمنامه‌ی فیلم The Merlin Saga را بر عهده خواهد داشت. این فیلم نیز هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود که اسکات به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده