// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ انتشار نسخه اندروید بازی Game Dev Tycoon با تریلری مشخص شد

استودیو Greenheart Games با انتشار تریلری تاریخ راه‌یابی بازی Game Dev Tycoon به دستگاه‌های اندرویدی را مشخص کرد.

مهرماه گذشته استودیو گرین هارت گیمز (Greenheart Games) اعلام کرد که بازی محبوب و پرطرفدار آنها یعنی Game Dev Tycoon که در سبک شبیه ساز بازی سازی طراحی شده است، برای آیفون و اندروید منتشر می‌شود. گفتنی است که نسخه iOS این بازی ماه نوامبر گذشته (آذرماه) برای دستگاه‌های آیفون منتشر شد و حال سازندگان در جدیدترین اخبار بازی موبایل، تاریخ انتشار نسخه اندروید آن را مشخص کرده‌اند که برای ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن‌ماه)‌ برنامه‌ریزی شده است.

نسخه موبایل بازی Game Dev Tycoon با کمک استودیوی استرالیایی ریربایت (Rarebyte) توسعه یافته است. بازی مذکور با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و شامل هیچ نوع خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود؛ از آنجا که توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو گرین‌هارت با این موضوع موافق نیستند. گفتنی است که از نظر محتویات، هر دو نسخه این بازی روی اندروید و آیفون از محتوای یکسانی برخوردار هستند.

بازی Game Dev Tycoon شامل بخش داستانی آپدیت‌شده است که در کنار کنسول‌ها و موضوعات جدید در بازی دیده می‌شود. گفتنی است که نسخه موبایل این بازی با بهبود‌هایی در بخش رابط کاربری (UI) همراه است که برای سازگاری با صفحه‌های لمسی و کوچک در بازی اعمال شده است. در آن سو حالت Pirate Mode نیز در بازی دیده می‌شود که شامل محتوایی می‌شود که سازندگان آن را در قالب نسخه کرک‌شده در اختیار کاربران قرار داده‌ بوده‌اند. تمامی محتویاتی که در بالا به آنها اشاره شد قرار است در قالب یک بروزرسانی برای نسخه پی سی بازی Game Dev Tycoon نیز منتشر شود.

سازندگان به مناسبت مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه اندروید بازی Game Dev Tycoon تریلر جدیدی نیز از آن به اشتراک گذاشته‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. بازی مذکور هم‌اکنون برای کامپیوتر و آیفون در دسترس است و همانطور که در بالا به آن اشاره شد در ۱۱ بهمن‌ماه برای اندروید منتشر می‌شود. همچنین در انتهای مطلب می‌توانید از لینک تعبیه‌شده به فروشگاه اپ‌استور مراجعه کنید و آن را برای آیفون خریداری و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Game Dev Tycoon


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده