نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر سینمایی بسته الحاقی جدید Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

استودیو مونولیث در جریان لایو استریم اخیر خود تیتراژ آغازین بسته الحاقی جدید و داستانی Blade of Galadriel بازی Middle-earth: Shadow of War را به نمایش درآورد.

استودیو مونولیث از زمان انتشار بازی Middle-earth: Shadow of War تا به امروز محتویات رایگان و پولی مختلفی را برای آن منتشر کرده است و طرفداران این بازی به‌زودی قادر خواهند بود تا به لطف بسته الحاقی Blade of Galadriel دنباله داستان بازی را تجربه کنند. حال در تازه‌ترین اخبار بازی استودیو مونولیث در جریان لایو استریم اخیر خود تیتراژ آغازین این DLC را به نمایش درآورده است.

از آنجایی که بسته الحاقی Blade of Galadriel دنباله‌ای بر داستان بازی اصلی است، بنابراین در تریلر و پاراگراف‌های بعدی احتمال اسپول شدن بازی وجود دارد و بر این اساس اگر تاکنون بازی را تجربه نکرده‌اید یا آن را به اتمام نرسانده‌اید، از مشاهده ادامه مطلب خودداری کنید.

بسته الحاقی Blade of Galadriel ماه آینده در دسترس خواهد بود و بازیکنان را در نقش «اِلتریل» (Eltariel) قرار می‌دهد که برای انجام کار ناتمام خود به میادین بازگشته است. همانطور که در ویدیوی زیر قابل مشاهده است، «گالادریل» (یکی از شخصیت‌های خیالی خلق‌شده توسط تالکین است که در رشته افسانه‌های سرزمین میانه پدیدار شد) به هیچ وجه خوشحال نیست و در حالی که التریل تنها خواهان بازگشت به خانه است، اما بانوی او تمایل به این کار ندارد. قطعا جالب خواهد بود که ببینیم این بسته الحاقی چگونه پایان بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اگر نمی‌توانید برای تماشای ویدیو مقاومت کنید، این شما و این هم تریلر جدید بازی که ویدیوی آغازین بسته الحاقی Blade of Galadriel را به نمایش در می‌آورد.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

بازی Middle-earth: Shadow of War چندی پیش به‌عنوان دنباله بازی Middle-earth: Shadow of Mordor برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد و کیفیت خوبی هم داشت. این بازی در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

بازی Middle-earth: Shadow of War با اینکه در زمینه داستان مشکلاتی دارد و در کل اثری بی‌نقص نیست، اما آنقدر جذابیت دارد که بتوانید از کار‌هایی مثل تصرف قلعه‌های دشمن، سوار شدن بر یک دریک، کشتن ارک‌ها و انجام ماموریت‌هایش لذت ببرید. در مجموع، Middle-earth: Shadow of War بهترین بازی‌ای است که تا به امروز با محوریت سرزمین میانه ساخته شده و طرفداران این مجموعه، لذت زیادی از بازی کردن آن خواهند برد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده