نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

ویدیو جدید بازی Vampyr با محوریت پشت صحنه آن

استودیو دونت ناد ویدیوی جدیدی از روند ساخت بازی Vampyr منتشر کرده و در آن چگونگی آغاز ماجراجویی‌های پروتاگونیست بازی را در کنار نمایشی کامل از هیولاهای عجیب و غریب به تصویر کشیده است.

همان‌طور که اطلاع دارید چندی پیش بود که استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت (DONTNOD Entertainment) در خبری ناامید کننده انتشار بازی Vampyr را تا بهار سال ۲۰۱۸ میلادی به تعویق انداخت. اگرچه استودیو سازنده در این میان بیکار ننشست و به‌تازگی در اقدامی برای جبران این خبر ناراحت‌کننده، ویدیویی از پشت صحنه و روند ساخت بازی خود را برای طرفداران منتشر کرده است.

ویدیو تازه منتشر شده، اولین قسمت از مجموعه چهار قسمتی ویدیوهایی است که قرار است با محوریت نمایش روند ساخت مراحل مختلف بازی منتشر شود. در اولین قسمت از این ویدیوها که «طراحی هیولاها» نام دارد، اطلاعاتی از پروتاگونیست بازی به نام جاناتان رید (Jonathan Reid)، دکتری که به دلایلی نامعلوم و اسرارآمیز به خون‌آشام تبدیل شده، به‌نمایش درآمده است. 

دانلود ویدیو از آپارات

بازی ومپایر با صحنه تبدیل جاناتان رید به خون‌آشام و درگیری او با موقعیت جدیدی که در آن گرفتار شده آغاز می‌شود. در ادامه بازی می‌بینیم که چطور این دکتر بخت‌برگشته یا شاید هم خوش‌شانس، به‌طور ناخواسته سر از محفلی سِری از موجوداتی عجیب و غریب در می‌آورد؛ محفلی که به‌زودی قرار است خودش هم به یکی از اعضای عجیب و غریبش تبدیل شود. در بازی ومپایر با انواع و اقسام خون‌آشام‌ها رو‌به‌رو می‌شویم؛ خون‌آشام‌هایی که استودیو دونت‌ناد به طور اختصاصی برای خودش ابداع کرده است. از جمله‌ی این خون‌آشام‌ها می‌توان به Ekonها که همان ومپایرهای کلاسیک خودمان هستند، Vulkodهای ترسناکی که شب‌ها در خیابان‌ها پرسه می‌زنند و نیز Skalهای پلیدی که در تاریک‌ترین گوشه‌های شهر پنهان شده‌اند اشاره کرد. با نگاهی به این هیولاها می‌توانیم به‌راحتی با داستان بازی ومپایر و آن‌چه که در این بازی انتظارمان را می‌کشد بهتر آشنا شویم.

داستان بازی ومپایر در لندن سال ۱۹۱۸ میلادی و درست پس از اتمام جنگ جهانی اول جریان دارد؛ دوره‌ای که بلایی جدید در دنیا به نام آنفلوانزای اسپانیایی شایع شده بود. («دنیاگیری ۱۹۱۸ آنفلوآنزا» یا «آنفلوآنزای اسپانیایی» بیماری همه‌گیر جهانی مرگباری بود که بین مارس ۱۹۱۹ تا ژوئن ۱۹۲۰ طول کشید. بر اثر این بیماری بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون انسان جان خود را از دست دادند) در چنین شرایطی دکتر جاناتان رید که تنها قربانی ماجرا هم نیست، با تصمیمات دشواری روبه‌رو می‌شود. این دکترِ خون‌آشام باید تصمیم‌ بگیرد که چه کسی را قربانی عطش خود برای آشامیدن خون کند و چه کسی را زنده نگه دارد. به همین دلیل در این بازی تصمیمات بازیکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هر تصمیم عواقب خاصی را به‌دنبال خواهد داشت. به این ترتیب باید برای انتخاب قربانیان خود و آشامیدن خون‌شان بسیار دقت کنید!

بازی ومپایر در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی و برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده