نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

اکتیویژن به دنبال استخدام یک مدیر اجرایی جدید است

پس از تایید خروج اریک هیرشبرگ، مدیر اجرایی اکتیويژن، این کمپانی در صدد استخدام یک جایگزین برای او برآمده است.

اریک هیرشبرگ از سال ۲۰۱۰ تاکنون در سمت مدیر اجرایی کمپانی Activision Publishing مشغول به‌کار بوده است. حال طبق اعلام اکتیویژن او از ماه مارس (اسفند ۹۶-فروردین ۹۷) از این کمپانی جدا خواهد شد و به همین دلیل اکتیویژن به دنبال استخدام یک شخص جدید برای این سمت است.

به گزارش گیمزبیت (GamesBeat)، هیرشبرگ اخیرا تصمیم خود مبنی بر کناره‌گیری را به سران Activision اطلاع داده است. او تا ماه مارس و پایان قراردادش، در پست مدیریت اجرایی این کمپانی باقی خواهد ماند. جست‌وجوی اکتیویژن برای شخص مناسب این پست از اکنون آغاز شده است. اریک هیرشبرگ نیز در بیانیه‌ای در مورد خروجش چنین گفت:

کار کردن به‌عنوان مدیر اجرایی اکتیویژن مایه افتخارم بوده است. اکتیویژن یک کمپانی فوق‌العاده است. این کمپانی به صورت معمول تجربیاتی برای هواداران ارائه می‌کند که ارائه‌شان از دست کمتر کسی برمی‌آید. چیزی به جز تشکر و قدردانی از تیم فوق‌العاده‌ای که در اختیارم بود ندارم. همچنین می‌خواهم از بابی کوتیک (مدیر اکتیویژن بلیزارد) به خاطر چنین موقعیتی قدردانی کنم؛ از او به خاطر دیدش و دفاع از خلاقیت‌های من برای رهبری کردن این پست تشکر می‌کنم.

بابی کوتیک نیز در رابطه با فعالیت‌های هیرشبرگ چنین گفت:

در دوران فعالیت اریک، یک عملکرد تاریخی داشتیم و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردیم. دل همه‌ی ما برای سخت‌کوشی و خلاقیت او تنگ خواهد شد. او در حالی تیم را ترک می‌کند که مجموعه‌های بازی و تجارت‌مان در جایگاه بسیار خوبی هستند و او با حمایت و قدردانی کامل من از اینجا خواهد رفت.

هیرشبرگ پیش از کار در اکتیویژن در شرکت بازاریابی Deutsch LA کار می‌کرد. اینکه برنامه‌ی او برای آینده چه خواهد بود هنوز مشخص نیست. او در زمان فعالیتش در اکتیویژن در سمت مدیر اجرایی، مسئول یکی از شرکت‌های تابع کمپانی اکتیویژن بلیزارد بوده است؛ در حالی که مدیر کمپانی اصلی بابی کوتیک است. با اینکه اکتیویژن در زمان حضور او با نقدهای زیادی مواجه شد، اما شرکت در حین مدیریت او دستاوردهای تجاری بسیاری کسب کرده است؛ برای نمونه ارزش سهام اکتیویژن از سال ۲۰۱۰ تاکنون از ۱۱ دلار به ۷۰ دلار رسیده است. قسمت بزرگی از این افزایش سهام به سبب موفقیت بازی‌های Call of Duty و Destiny بوده است. توجه داشته باشید که مجموعه Call of Duty در ۹ سال اخیر همیشه یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول بوده است. این دو مجموعه در سال گذشته میلادی در بازار آمریکا عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده