// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳

معرفی بازی موبایل Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO

بازی Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با هدایت گوی جادویی، هزارتوی افسانه‌ای را در مراحل مختلف حل کنند.

نقطه‌ای در فضا را فرض کنید که شامل هزارتویی می‌شود. هزارتویی که یک گوی روی آن قرار دارد و باید با هدایت گوی مورد نظر به نقطه‌ی پایانی برسید و با قطعه قطعه شدن، از هزارتویی که در آن قرار دارید فرار کنید. بازی Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO محصولی متفاوت از هایپراسپل است تا این‌بار در محیط سه بعدی به بازیکنان اجازه دهد تا با کمی خلاقیت و در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به نقطه‌ی پایانی برسانند. در ادامه با معرفی بازی پازل و زیبای Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO همراه زومجی باشید.

بازی اندروید Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO

سکوهای بازی هر یک رفتار منحصر به فردی دارند

بازی اندروید و آیفون Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO شروعی آرام دارد و به سرعت می‌توانید با پیشروی در مراحل بازی، به نکات ریز و درشت گیم‌پلی پی ببرید. وظیفه بازیکنان در هر بازی جمع‌آوری آیتم‌های مختلف در مسیر حرکت گوی است تا با جمع کردن تمام آنها و رسیدن به کلید‌های نهایی، پورتال را برای عبور به مرحله بعد باز کنند. بازی هرچند نام هزارتو را بر خود دارد، اما ظاهر آن متفاوت با یک هزارتو است و بیشتر به بازی‌هایی شباهت دارد که در آنها مکان را با حرکت شخصیت یا گوی، تغییر می‌دهید. به عنوان مثال، برای کنترل گوی باید از دو کنترل مجازی در سمت راست و چپ استفاده کنید. با استفاده از دکمه کنترل سمت راست می‌توانید کاری کنید که گوی به اندازه دو خانه یا کاشی پرش داشته باشد و به کمک سه دکمه‌ای که در سمت چپ قرار دارند می‌توانید جهت حرکت گوی را مشخص کنید. در نتیجه در صورتی که به اشتباه در زمانی که تنها یک خانه با پرتگاه فاصله دارید، از دکمه‌‌ی سمت راست استفاده کنید، از روی سکو به پایین سقوط می‌کنید و باید مرحله را دوباره تکرار کنید. بازی در مجموع سه بخش دارد که هر بخش شامل مراحل متفاوتی می‌شود. با جمع‌آوری تمامی سکه‌ها و برداشتن کلید‌ها، می‌توانید سه ستاره را برای آزادسازی سریع‌تر مراحل به دست بیاورید.

اما مکانیک گیم‌پلی بازی Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO مهم‌ترین دلیل سرگرم‌کننده بودن این بازی متفاوت است. هر یک از مراحل روی مکعب‌های به هم چسبیده‌ای انجام می‌شود که مسیری مشخص را با اتصال به یکدیگر ساخته‌اند. در نتیجه گوی شما قادر است تا روی تمام جهات این مکعب‌های معلق در آسمان،‌ حرکت کند و سکه یا کلید‌ها را جمع‌آوری کند. همین ویژگی به سازندگان اجازه داده است تا با تغییر رفتار هر یک از مکعب‌ها، معماهای چالشی را ایجاد کنند که برای حل کردن آنها و جمع کردن هر سه ستاره موجود، مجبور هستید تا قبل از هر حرکتی که انجام می‌دهید، به خوبی فکر کنید. سکو‌هایی که با یک بار  پرش روی آنها خرد می‌شوند و فرو می‌ریزند یا سکو‌های آتشین که اگر کمی درنگ کنید، گوی شما آب شده و متلاشی می‌شود، تنها برخی از چالش‌هایی هستند که در همان مراحل ابتدایی با آنها روبرو خواهید شد. بازی Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO همینطور در زمینه طراحی مراحل و جهان‌هایی که در آن بازی انجام می‌شود،‌ رضایت بخش است. هرچند شاهد گرافیک‌ و کیفیت بافت‌ها مانند محصولات کنسولی یا رایانه‌های شخصی نیستیم، اما برای یک بازی موبایل به اصطلاح جمع‌وجور، بازی Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO می‌تواند با ظاهر مراحل خود، شما را راضی کند.

بازی Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO

بازی Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO،‌ پازلی تو در تو و نسبتا پیچیده است که با مراحلی چالشی می‌تواند حسابی بازیکنان را درگیر خود کند. با وجود مراحل نسبتا ساده ابتدایی، بازی به سرعت روی دیگر خود را نشان می‌دهد و بازیکنان را با چالش‌های مختلف از رویارویی با لیزر گرفته تا سکو‌های پر از تیغ،‌ روبرو می‌کند. اگر به دنبال محصولی سرگرم‌کننده، کاملا آفلاین، اما چالشی می‌گردید تا در اوقات فراغت کمی سلول‌های خاکستری ذهن شما را به حرکت وادارد، حتما بازی Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO را دانلود و تجربه کنید. این بازی در iOS با نام Gravity Ways در دسترس قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید Maze 3D: Gravity Labyrinth PRO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده