نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

رونمایی از نسخه های محدود فیزیکی Life is Strange: Before the Storm

کمپانی اسکوئر انیکس، با رونمایی از دو نسخه محدود بازی Life is Strange: Before the Storm، تاریخ عرضه اپیزود اضافی این بازی را اعلام کرد.

ماه گذشته بود که سومین و آخرین اپیزود از بازی Life is Strange: Before the Storm که در حقیقت پیش‌درآمدی بر بازی Life is Strange بود، منتشر شد و داستان این پیش‌درآمد به پایان رسید. حال در جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته اسکوئر انیکس، ضمن رونمایی از دو نسخه فیزیکی محدود بازی، تاریخ عرضه یک اپیزود اضافی برای بازی را نیز اعلام کرد.

بنابر اعلام Square Enix، اپیزود اضافی بازی با نام Farewell در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸ (۱۵ اسفند) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. این اپیزود، داستان کلویی و مکس را پیش از اتفاقات بازی Life is Strange روایت می‌کند. آشلی برچ و هانا تله، صداپیشگان اصلی شخصیت‌ها در این اپیزود بازی بازخواهند گشت. این اپیزود اضافی، در نسخه دیلاکس دیجیتالی بازی نیز وجود دارد.

علاوه بر این، اسکوئر انیکس از دو نسخه فیزیکی محدود بازی نیز رونمایی کرد. این دو نسخه در آمریکا در تاریخ ۶ مارس (۱۵ اسفند) و در اروپا در تاریخ ۹ مارس (۱۸ اسفند) عرضه خواهند شد. نسخه اول که برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد، شامل تمام اپیزودهای Before the Storm، اپیزود Farewell و تعداد محتوای اضافه از جمله کتاب هنری، موسیقی‌های متن بازی و تعدادی لباس برای کلوئی است. کسانی که این نسخه را پیش‌خرید کنند، دو فیگور از کلوئی و ریچل نیز دریافت می‌کنند.

نسخه دوم که با نام Vinyl Edition از آن یاد می‌شد، به صورت انحصاری از فروشگاه اسکوئر انیکس قابل تهیه است و با قیمت ۶۹.۹۹ دلار، برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. علاوه بر تمام محتویاتی که درون نسخه Limited بازی قرار دارد، این نسخه شامل یک جعبه مخصوص کلکسیونرها و تمام موسیقی‌های بازی روی سی‌دی و صفحه است. در ادامه می‌توانید تصاویر این نسخه‌ها را مشاهده کنید:

Life is Strange before the Storm

Life is Strange before the Storm

Life is Strange before the Storm


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده