نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱

تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 توسط فروشگاه آمازون فاش شد

اخیرا شعبه مکزیک فروشگاه آمازون، تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 را فاش کرده است.

Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است. البته این بازی پیش‌تر قرار بود در پاییز ۲۰۱۷ منتشر شود ولی طبق روال اکثر بازی‌های راک‌ استار گیمز، تا بهار ۲۰۱۸ تاخیر خورد و البته تا به امروز، تاریخ انتشار دقیق آن اعلام نشده است. با این حال چندی پیش یک خرده فروشی دانمارکی تاریخ انتشار این بازی را فاش و اعلام کرد که Red Dead Redemption 2، در تاریخ ۱۸ خرداد منتشر خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 توسط شعبه مکزیک فروشگاه آمازون هم فاش شده که البته با تاریخ اعلام شده توسط خرده فروشی دانمارکی، تفاوت دارد.

طبق اعلام شعبه مکزیک آمازون، بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۱ تیر (۱۲ جولای) منتشر خواهد شد. البته با اینکه آمازون جزو فروشگاه‌های معتبر دنیا به شمار می‌رود، ولی هنوز هم نمی‌توان با قاطعیت این تاریخ انتشار را تایید کرد. مخصوصا اینکه ۲۱ تیر پنج‌شنبه است و بازی‌ها معمولا در روز‌های سه‌شنبه یا جمعه منتشر می‌شوند و شاید همین دلیلی بر اشتباه بودن این تاریخ باشد. از طرف دیگر، این امکان هم وجود دارد که Rockstar Games بخواهد در جریان نمایشگاه E3 2018 که تقریبا یک ماه قبل از تاریخ انتشار ثبت‌شده توسط آمازون برگزار می‌شود، تریلری از بازی نشان داده و سپس آن را برای انتشار در همین تاریخ ۲۱ تیر تایید کند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت، راک‌استار چه تاریخی را برای انتشار بازی Red Dead Redemption 2 مشخص خواهد کرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده