نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگران فیلم Suicide Squad 2 تمرینات خود را آغاز کردند

بازیگران فیلم Suicide Squad به‌تازگی تمرینات خود را آغاز کرده‌اند تا برای فیلمبرداری قسمت دوم این فیلم آماده باشند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یوئل کینامان بازیگر نقش شخصیت ریک فلگ تصویر جدیدی از خود و دو هم‌بازی دیگرش در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است. یوئل کینامان زیر عکس خود اینگونه نوشته است: «در حال تمرین بدنی و آماده سازی فیزیکی». به نظر می‌رسد که این بازیگران در حال آماده سازی خود برای قسمت دوم فیلم جوخه انتحاری هستند.

از طرف دیگر، ممکن است شخصیت ال دیابلو شجاعانه و داوطلبانه خود را در انتهای فیلم جوخه انتحاری فدای دوستان و اعضای تیم Task Force X کرده و آنها را نجات داده باشد اما براساس جزئیاتی که جدیدا آشکار شده، به نظر می‌رسد که به طریقی قرار است این شخصیت در فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری 2) بار دیگر بازگشته و به ایفای نقش بپردازد. 

همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره شد، یوئل کینامان تصویر زیر که همراه او، دو هم‌بازی دیگرش یعنی جی هرناندز (بازیگر شخصیت ال دیابلو) و جای کورتنی (بازیگر شخصیت کاپیتان بومرنگ) را در صفحه اینستاگرام رسمی خود منتشر کرد. البته اگرچه کینامان اشاره مستقیمی به فیلم جوخه انتحاری 2 نکرده است، اما از آنجایی که این سه نفر در قسمت اول با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اینگونه به نظر می‌رسد که در حال تمرین و آماده سازی خود برای همان اثر هستند. 

Suicide Squad 2

کارگردانی فیلم جوخه انتحاری 2 را گاوین اوکانر کارگردان فیلم The Accountant (حسابدار) برعهده دارد. تا به این لحظه هنوز هیچ جزئیات و اطلاعات مشخصی از فیلمنامه منتشر نشده است. همچنین همانطور که انتظار می‌رفت، مارگو رابی، جرد لتو و ویل اسمیت قراردادی برای حضور دوباره در فیلم جوخه انتحاری 2 امضا کرده‌اند و همانند قسمت اول قرار است به ترتیب در قالب نقش شخصیت‌های هارلی کوئین، جوکر و ددشات حضور داشته و به ایفای نقش بپردازند. تا به این لحظه، به جز هنرمندان ذکر شده، هنوز خبر حضور هیچ بازیگر جدید و قدیمی‌ای در این اثر تایید نشده است. با این حال انتظار می‌رود که این پروژه مراحل تولیدی در آینده‌ای نزدیک جدی‌تر شده و تیم فیلمبرداری آن از اواخر امسال کار خود را آغاز کنند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده