نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

در بازی Rune: Ragnarok شاهد نبرد‌های دریایی خواهیم بود

سازندگان بازی Rune: Ragnarok اعلام کرده‌اند که در این بازی، شاهد نبرد‌های دریایی و همچنین امکان شخصی‌سازی کاراکتر خواهیم بود.

در صورتی که از طرفداران قدیمی بازی‌های نقش آفرینی باشید، احتمالا بازی Rune، محصول سال ۲۰۰۰ را به یاد دارید. بازی‌ای که ساخته استودیو Human Head است؛ همان استودیویی که نسخه اصلی بازی Prey را هم در کارنامه دارد. این استودیو چندی پیش دنباله بازی Rune را با نام Rune: Ragnarok معرفی کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اطلاعات بیش‌تری از گیم‌پلی آن به اشتراک گذاشته است.

طبق اعلام سازندگان، Rune: Ragnarok یک بازی جهان‌باز است که نبرد با دشمنان کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی یا نبرد با دیگر بازیکنان، بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهند. با این حال این نبرد‌ها فقط به مبارزه بین کاراکتر‌ها خلاصه نخواهند شد و در بازی، شاهد نبرد‌های دریایی نیز خواهیم بود. چنین نبرد‌هایی هم در جریان بخش داستانی بازی و هم در جریان حالت PvP (بازیکن در برابر بازیکن) قابل تجربه خواهند بود. همچنین از آنجایی که بازی Rune: Ragnarok از افسانه‌های نورس الهام گرفته، در آن شاهد مبارزه با Giant‌ها نیز خواهیم بود که موجوداتی بسیار عظیم‌الجثه هستند که گیمر برای شکست دادن آن‌ها باید از توانایی جادویی خودش نهایت بهره را ببرد و به شکلی بی‌نقص با سلاحش مبارزه کند تا شانسی برای پیروزی داشته باشد.

استودیو هیومن هد همچنین اعلام کرده که در بازی Rune: Ragnarok امکان شخصی‌سازی شخصیت اصلی نقش بسیار مهمی در روند بازی ایفا خواهد کرد؛ به طوری که شما در ابتدا قادر خواهید بود شخصیت وایکینگ خودتان را به شکل دلخواه بسازید و هر خدایی را که دوست داشتید، دنبال کنید. در ادامه هم امکان انتخاب از بین سلاح‌های مختلفی مثل شمشیر، تبر، چکش‌های جنگی و موارد دیگر را خواهید داشت که هریک از آن‌ها، سبک مبارزه شما را تغییر می‌دهند و بسته به سلیقه‌تان می‌توانید سبک و سلاح موردنظر را انتخاب کنید.

در نهایت استودیو سازنده بازی اعلام کرد که Rune: Ragnarok از ماد هم پشتیبانی خواهد کرد تا گیمر‌ها بتوانند محتوای موردنظر خودشان را بسازند و وارد بازی کنند. بازی Rune: Ragnarok هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و تا به امروز شاهد انتشار ویدیویی از گیم‌پلی آن هم نبوده‌ایم. با این حال سازندگان وعده داده‌اند که در اوایل سال ۲۰۱۸ اطلاعات بیش‌تری در این زمینه به اشتراک خواهند گذاشت. به‌علاوه در سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار یک نسخه دمو از بازی نیز خواهیم بود که برای ثبت‌نام در آن، می‌توانید به سایت بازی مراجعه کنید و یک سری مراحل را پشت سر بگذارید. این بازی تا به امروز فقط برای کامپیوتر تایید شده است.


منبع OnlySP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده