// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر اپیزود چهارم بازی Batman: The Enemy Within منتشر شد

استودیو Telltale Games در آستانه انتشار اپیزود چهارم بازی Batman: The Enemy Within با نام What Ails You، تریلری را با طرفداران در میان گذاشت.

به‌تازگی استودیو تل تیل گیمز (Telltale Games) از چهارمین اپیزود بازی Batman: The Enemy Within با نام What Ails You رونمایی کرد، اما تریلری از آن منتشر نکرد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان در آستانه انتشار قسمت What Ails You در روزهای آینده، تریلری جدید از آن را با طرفداران در میان گذاشته‌اند.

اپیزود یاد شده که در واقع قسمت یکی مانده به آخر این فصل محسوب می‌شود، داستان بتمن را روایت می‌کند که به‌تازگی چهره پنهان او برملا شده است و به نبرد با The Pact می‌رود؛ گروهی از شخصیت‌های پلید که در آن هارلی کویین، جوکر (با حضور کاراکتر John Doe)،‌ بین و آقای فریز حضور دارند. در این بین وی همچنین با آماندا والر نیز روبه‌رو می‌شود که در واقع رهبر یک موسسه مرموز است که انگیزه‌های وی هنوز مشخص نیست.

پس از انتشار Episode 4 این بازی کاربران می‌توانند آن را به‌تنهایی خریداری کنند؛ البته گفتنی است که این قسمت جزو سیزن پس بازی نیز هست که برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. در حالی که فصل اول بازی Batman: The Telltale Series برای نینتندو سوییچ منتشر شد، هنوز سازندگان اطلاعاتی پیرامون راه‌یابی فصل دوم این بازی به این کنسول منتشر نکرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر اپیزود چهارم بازی Batman: The Enemy Within را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One، پی سی، مک، آیفون و اندروید در دسترس است و اپیزود چهارم آن یعنی What Ails You نیز در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن‌ماه) منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Batman: The Enemy Within در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده