نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴

تریلر جدید بازی Sea of Thieves به دنیای آن می‌پردازد

تریلر جدیدی از بازی Sea of Thieves با محوریت نشان دادن فضاهای بازی منتشر شد.

استودیو Rare تریلر جدیدی از بازی ماجراجویی و جهان بازش، یعنی Sea of Thieves منتشر کرد. کارگردان هنری بازی یعنی آقای رایان استیونسون به‌عنوان گوینده در این ویدیو حضور دارد و در رابطه با محیط زیبا و پرجزییات بازی سخن می‌گوید. محیط زیبای بازی، کشتی‌های غرق‌شده، کشتارگاه‌های مرموز و غارهای پر از رمز و راز از مواردی هستند که در این ویدیو می‌بینیم.

استیونسون همچنین از تلاش سازندگان برای ساخت محیط‌هایی که بتوانند داستان جهان بازی را روایت کنند سخن گفت. به گفته‌‌ او سازندگان تلاش بسیاری کرده‌اند که بتوانند محیط بازی را در روایت داستان تاثیر بدهند. محیط بازی نیز بسیار زیبا و چشم‌نواز از آب درآمده است. شما می‌توانید تریلر بازی را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

چندی پیش نیز مشخص شد که نسخه آلفای این بازی بیش از ۳۵۶ هزار کاربر داشته است. در دیگر اخبار آمده است که کامیکی برای این بازی در درست ساخت است و کتاب هنری بازی هم مدتی پیش معرفی شد. زومجی نیز مدتی پیش یادداشتی مبنی بر جمع‌بندی اطلاعات و ویژگی‌های بازی Sea of Thives منتشر کرد. این بازی در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۹ اسفند ۱۳۹۶) برای کنسول ایکس باکس‌وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده