نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

نسخه نینتندو سوییچ بازی FIFA 18 در ژاپن عملکرد خیلی خوبی داشته است

نسخه نینتندو سوییچ بازی FIFA 18، در کشور ژاپن فروش بیشتری از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی تجربه کرده است.

کنسول نینتندو سوییچ مدام در حال ثبت رکوردهای فروش جدید است. حال در خبری جالب، گیمرهای ژاپنی بازی FIFA 18 روی کنسول نینتندو سوییچ را بیشتر از هر کنسول دیگری ترجیح داده‌اند. این بازی که برای نینتندو سوییچ پورت شده بود، روی کنسول نینتندو سوییچ در کشور ژاپن فروش بیشتری نسبت به نسخه پلی‌ استیشن 4‌ داشته است. طبق اعلام یک منبع، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی FIFA 18 در کشور ژاپن ۷۷.۸۹۲ واحد فروخته است، این در حالی است که نسخه نینتندو سوییچ این بازی فروش ۸۹.۳۲۹ واحدی را تجربه کرده است.

کنسول نینتندو سوییچ هم در زمینه بازی‌های انحصاری و هم بازی‌های پورت شده فروش خوبی تجربه کرده است. از قرار معلوم طرفداران معتقدند نینتندو سوییچ نسبت به کنسول‌های دیگر و پی‌سی، یک کنسول سرگرم‌کننده‌تر است. این موضوع که یک بازی پورت شده مانند فیفا ۱۸ در کشور ژاپن روی این کنسول چنین عملکردی دارد، بسیار جالب است.

این گزارش فروش که توسط وب‌سایت Dengeki Online منتشر شده است، مربوط به آمار فروش بازی فیفا ۱۸ تا تاریخ 7 ژانویه (۱۷ دی) است. کنسول سوییچ در مقایسه با PS4 در زمینه فروش این بازی عملکر بهتری داشته است. این موضوع نشان از اهمیت بازی‌های Third Party برای این کنسول هیبریدی دارد. لازم به یادآوری است که نسخه‌ی فیفا 18 کنسول نینتندو سوییچ نسخه‌ی محدودی بود که برخی از ویژگی‌های نسخه‌های اصلی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان دیگر را هم نداشت.

شکی نیست که نینتندو سوییچ یک موفقیت بزرگ جهانی محسوب می‌شود، چرا که گیمرها آن را دوست داشتند. گیمرها به دلیل قابلیت‌های جذاب این کنسول می‌توانند در جایی به غیر از روبه‌روی تلویزیون بازی‌های‌شان را تجربه کنند و برای تجربه بازی با کنترلر و روی تلویزیون کافی است کنسول را در داک مخصوص قرار دهند. کنسول نینتندو سوییچ خود را به عنوان یک نمونه موفق از یک کنسول خانگی و دستی ثابت کرده است.


منبع Gamepur.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده