// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

نسخه فیزیکی بازی Max: The Curse of Brotherhood برای سوییچ معرفی شد

Wired Productions با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه فیزیکی بازی Max: The Curse of Brotherhood برای سوییچ در دست آماده‌سازی است.

ماه گذشته استودیو فلش بالب (Flash Bulb) با همکاری استودیو استیج کلیر (Stage Clear) بازی Max: The Curse of Brotherhood را که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است، در قالب نسخه بازنشر برای نینتندو سوییچ منتشر کرد. گفتنی است که در حال حاضر بازی مذکور تنها به طور دیجیتالی در دسترس کاربران نینتندو سوییچ است. حال در جدیدترین اخبار بازی کمپانی وایرد پروداکشنز (Wired Productions) اعلام کرد که با همکاری توسعه‌دهندگان این بازی قصد دارد که سال جاری میلادی نسخه فیزیکی بازی را نیز به دست دارندگان این کنسول برساند.

به نقل از ناشر این بازی، با توجه به درخواست طرفداران Max: The Curse of Brotherhood توسعه نسخه فیزیکی این بازی در برنامه‌ کاری آنها قرار گرفته است. این ناشر پیش‌تر مسئولیت عرضه نسخه فیزیکی این بازی روی پلی‌ استیشن 4 را نیز بر عهده گرفته بود. نسخه فیزیکی این بازی برای عرضه در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین‌ماه ۹۷) برنامه‌ریزی شده است و با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید Max: The Curse of Brotherhood یک بازی پلتفرمر و معمایی است که در آن کاربران هدایت کاراکتر اصلی آن یعنی مکس را بر عهده می‌گیرند تا با کمک یک ماژیک جادویی به نجات برادر وی یعنی فلیکس بروند. ماژیک یاد شده به مکس اجازه می‌دهد که با استفاده از آن با دنیای پیرامون خود تعامل داشته باشد و به حل معما‌ها بپردازد. گفتنی است که نسخه سوییچ این بازی به کاربران امکان می‌دهد که با استفاده از ویژگی‌های سخت‌افزاری نینتندو سوییچ تجربه جذاب‌تری از بازی داشته باشند.

Max: The Curse of Brotherhood

در تصویر فوق می‌توانید طرح جلد نسخه نینتندو سوییچ بازی Max: The Curse of Brotherhood را مشاهده کنید و در انتهای مطلب نیز تریلر جدید را که به مناسبت معرفی نسخه فیزیکی این بازی منتشر شده است، تماشا کنید. این بازی در صفحه استیم توانست با نظرات مثبت کاربران روبه‌رو شود؛ طوری که عبارت Very Positive در صفحه استیم آن به چشم می‌خورد. بازی مذکور هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، ایکس باکس 360، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است و نسخه فیزیکی سوییچ این بازی نیز همانطور که در بالا اشاره شد در ۳ فروردین عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده