نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

Edge of Tomorrow 2 احتمالا فیلم بعدی داگ لیمان خواهد بود

به نظر می‌رسد که دنباله فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) قرار است فیلم بعدی داگ لیمان باشد.

در ماه مهر امسال، اعلام شد که کار نوشتن پیش‌نویس اولیه فیلمنامه دنباله فیلم Edge of Tomorrow به پایان رسیده است، اما با توجه به تداخل برنامه‌های بازیگران و کارگردان فیلم، کمی بعید است که فیلمبرداری و تولید و این فیلم زودتر از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که این مشکلات در حال رفع شدن است و احتمالا به‌زودی شاهد شروع ساخت این فیلم مورد انتظار خواهیم بود. در مصاحبه با وب‌سایت کولایدر، داگ لیمان، کارگردان دنباله فیلم Edge of Tomorrow اطلاعات جدیدی را از این فیلم به اشتراک گذاشته است. او گفت که قبول دارد برنامه‌های تام کروز و امیلی بلانت، بازیگران این فیلم، با هم تداخل دارند، اما او کاملا مشتاقانه در حال کار روی این پروژه است و آن‌ها هنوز در حال کار روی نسخه نهایی فیلمنامه این فیلم هستند. لیمان گفت:

در حال حاضر ما فقط روی فیلمنامه کار می‌کنیم و ما دیگر روی مسائل برنامه‌ریزی این فیلم کار نخواهیم کرد. اکنون که ما بازه برنامه‌ریزی را بسته‌ایم، ممکن است که بتوانیم ساخت فیلم را شروع کنیم و به‌صورت دیوانه‌وار در حال کار روی فیلمنامه هستیم. این فیلم، یکی از آن دسته‌ فیلم‌هایی است که ما فقط دوست داریم روی فیلمنامه آن کار کنیم. این فیلم، یکی از فیلم‌هایی است که استودیو ما را مجبور به ساخت آن نمی‌کند و آن‌ها واقعا اهمیت نمی‌دهند که فیلم خوب باشد یا نه. اگر این فیلم ساخته شود، به‌خاطر این است که تام کروز، امیلی بلانت و خودم در مورد ساخت آن بسیار هیجان‌زده هستیم و این عالی است. تام، امیلی و من نیازی به این فیلم نداریم. اگر ما واقعا اعتقاد داشته باشیم، این فیلم را خواهیم ساخت. ما داستانی را در اختیار داریم که هر سه نفر آن را دوست داریم. بنابراین ما خیلی مشتاقانه در حال کار روی فیلمنامه این فیلم هستیم.

Doug Liman

کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Edge of Tomorrow بر عهده جو شارپنل و آنا واترهاوس، نویسندگان فیلم Race (نژاد)، بوده است. این دو نویسنده در حال کار روی ایده‌ی داستانی از کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible 6 (ماموریت غیر ممکن 6) و نویسنده فیلم اول، هستند. این فیلم قرار است در زمان اکران Live Die Repeat and Repeat نام داشته باشد. حال که تقریبا کار نوشتن فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده و موانع زمان‌بندی برای شروع فیلمبرداری این فیلم برداشته شده است، این موضوع به معنای این است که فیلم Live Die Repeat and Repeat، قرار است فیلم بعدی داگ لیمان باشد؟ او در ادامه گفت:

ممکن است باشد. این فیلم احتمالا فیلم بعدی من خواهد بود.

فیلم Chaos Walking (از هرج و مرج)، فیلم بعدی داگ لیمان است که در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. فیلم Chaos Walking قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. دیزی ریدلی، تام هالند، مدس میکلسن، دمیان بیچیر، کورت ساتر، نیک جوناس، دیوید اویلوو و سینتیا ایروو، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کروز در حال حاضر درگیر پروژه فیلم Mission Impossible 6 است و پس از آن قرار است در فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) به ایفای نقش بپردازد.

Edge of Tomorrow

همچنین کروز ممکن است در نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو حضور داشته باشد و با لئوناردو دی کاپریو و احتمالا مارگو رابی، هم‌بازی شود. بلانت نیز درگیر فیلم‌هایی چون فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) و فیلم A Quiet Place (مکانی بی‌صدا) بوده است. در حال حاضر تاریخی برای اکران فیلم Live Die Repeat and Repeat در نظر گرفته و اعلام نشده است، اما اگر فیلمبرداری این فیلم در اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود، انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده