// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

اولین تریلر بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery منتشر شد

کمپانی Warner Bros تریلر جدیدی از بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery که برای آیفون و اندروید در حال توسعه است، منتشر کرد.

آذرماه گذشته بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros) نسخه جدیدی از سری بازی‌های هری پاتر با نام Harry Potter: Hogwarts Mystery را برای دستگاه‌های موبایل رونمایی کرد و قرار شد که بازی در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار بازی‌ موبایل، سازندگان با انتشار تریلری برای اولین بار این بازی را به معرض نمایش قرار داده‌اند.

تریلر منتشر شده که در انتهای مطلب قرار گرفته است چهره‌های آشنای دنیای هری پاتر را نشان می‌دهد که در آن پروفسور مک‌گونگال، اسنیپ و هاگرید به چشم می‌خورند. در این بازی کاربران کاراکتر‌های خود را شخصی‌سازی می‌کنند، در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند، در خارج از کلاس‌ها دوستانی پیدا می‌کنند و با دیگران به رقابت می‌پردازند. وقایع بازی بین رویداد‌های تولد هری پاتر و بدو ورود او به هاگوارتز اتفاق می‌افتد. در این حین، کاربران با وظایفی که دانش‌آموزان این مدرسه بر عهده دارند، روبه‌رو می‌شوند که شامل ارتقا مهارت‌های کاراکتر بازی می‌شود که به کاربران کمک می‌کند که رمزوراز‌های این بازی را برملا کنند. با پیش ‌بردن بازی کاربران به محتویات جدیدی همچون نقاط، جادو‌ها و قابلیت‌های تازه دست پیدا می‌کنند.

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery در تاریخ نامشخصی از بهار ۹۷ برای دستگاه‌های آیفون و اندروید منتشر می‌شود. گفتنی است که در سال جاری میلادی همچنین شاهد انتشار نسخه دیگری از بازی‌های هری پاتر با نام Wizards Unite روی دستگاه‌های موبایل خواهیم بود. بازی مذکور در استودیو نیانتیک (Niantic Labs)، سازنده Pokemon Go، در حال توسعه است که همانند آثار دیگری این استودیو شامل وظایفی همچون جمع‌آوری آیتم‌ها، دفاع کردن از نقاط و جستجو در محیط‌ها می‌شود. همچنین در آن سو کمپانی برادران وارنر از ساخت بازی جدید Harry Potter برای کنسول‌ها خبر داده، اما تا به امروز اطلاعاتی پیرامون پروژه یاد شده منتشر نشده است.

در سال‌های گذشته بازی‌های زیادی از سری هری پاتر برای کنسول‌ها منتشر شده بود، اما اخیرا شاهد توسعه نسخه جدیدی از آنها نبوده‌ایم. نسخه‌های مختلفی بر پایه هشت فیلم سری هری پاتر به دست کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) توسعه یافته است و پس از آن نیز شاهد بازی Lego Harry Potter از سوی کمپانی Warner Bros بودیم. در مورد بازی‌های دیگر آن نیز می‌توان به بازی Harry Potter: Quidditch World Cup اشاره کرد که در مورد ورزش کوییدیچ این مجموعه است. در آن سو بازی Harry Potter Kinect نیز به چشم می‌خورد.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر بازی آیفون و اندروید Harry Potter: Hogwarts Mystery را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده