نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

کلیپ جدیدی از فیلم Maze Runner: The Death Cure منتشر شد

به‌تازگی کلیپ جدیدی از فیلم Maze Runner: The Death Cure منتشر شده که ما در آن شاهد سلاح‌های بسیار بزرگی هستیم که مدام به مردم معترض شلیک می‌کنند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم کلیپ جدیدی از فیلم Maze Runner: The Death Cure (دونده مارپیچ: علاج مرگ) منتشر کرده که ما در این کلیپ شاهد حضور دیلن اوبراین به همراه اسلحه بسیار بزرگ و البته فوق‌العاده خطرناکی هستیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید این کلیپ را مشاهده یا آن را دانلود کنید.

آن‌طور که ما در سری فیلم دونده مارپیچ مشاهده کردیم، توماس دوستان خود را ترغیب می‌کند که به‌عنوان آخرین و خطرناک‌ترین ماموریت خود، عزم خود را جزم کرده و به کمک هم از زندانی به نام گلیدرز که در آن حبس شده بودند فرار کنند. برای اینکه آنها بتوانند دوستان خود را نجات دهند، مجبورند که به آخرین شهر افسانه‌ای بروند. آخرین شهر، شهری است پر پیچ و خم که توسط سازمانی به نام جهانی در فاجعه: گروه آزمایشی قتلگاه (World In Catastrophe: Killzone Experiment Department یا به اختصار WCKD) کنترل می‌شود و ممکن است بعدا مشخص شود که این هزارپیچ، مرگبارترین هزارپیچی است که تا به امروز وجود داشته است. هر کسی که بتواند زنده از آنجا بیرون بیاید، می‌تواند به پاسخ سوالی دست یابد که گلیدرز (Gladers) از زمانی که آنها وارد اولین هزارپیچ شدند از آنها پرسیده است.

کارگردانی فیلم Maze Runner: The Death Cure بر عهده وس بال بوده که پیش از این کارگردانی دو قسمت قبلی این مجموعه را نیز بر عهده داشته است. فیلم The Maze Runner در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت و در ادامه آن فیلم Maze Runner: The Scorch Trials (دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ) در سال ۲۰۱۵ اکران شد. دیلن اوبراین، والتون گوگینس، کایا اسکودلاریو، توماس برودی سنگستر، کی هونگ لی، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، بری پیپر، رزا سلزار و پاتریشا کلارکسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تی اس ناولین بوده است. فیلمنامه این فیلم از داستان کتاب‌های بزرگسالان جوانی که توسط جیمز دشنر نوشته شده، اقتباس شده است.

فیلم Maze Runner: The Death Cure برای اکران در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده