نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Black به سرویس EA Access اضافه شد

بازی شوتر اول‌شخص Black به سرویس‌ EA Access اضافه شد و دارندگان این سرویس از این پس می‌توانند این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

اشتراک دیجیتالی EA روی کنسول ایکس‌باکس یا همان سرویس EA Access اخیرا میزبان یک بازی جدید شده است. جدیدترین بازی اضافه شده به این لیست بازی Black است. این بازی توسط کرایتریون گیمز، استودیو سازنده بازی‌هایی چون Burnout توسعه یافته و برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ برای کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی‌استیشن 2 منتشر شده بود.

این بازی در زمان عرضه‌اش یکی از شوتر‌های خوب و نسبتا تحسین شده به شمار می‌رفت. بازی کاربر را در اتمسفر شلوع و پر سر و صدایش غرق می‌کرد و  با تلفیق یک گیم‌پلی روان و یک گرافیک خیره‌کننده (در زمان خودش) نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کرد. این بازی از طریق قابلیت Backward Compatibility روی کنسول ایکس باکس وان هم قابل بازی است.

هم‌اکنون ۵۶ بازی در سرویس EA Access به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارند. پیش از این نیز بازی شوتر استودیو دایس یعنی Battlefield: Bad Company در ماه دسامبر به این سرویس اضافه شده بود. بازی Black برای کاربران پی‌سی و دارندگان سرویس Origin Access رایگان اعلام نشده است.

دارندگان دو سرویس EA Access و Origin Access علاوه بر دریافت بازی‌های رایگان، می‌توانند برخی از بازی‌ها را پیش از از موعد انتشار تجربه کنند. بیشتر وقت‌ها این بازی‌ها پنج روز پیش از عرضه در دسترس کاربران می‌گیرند. یکی دیگر از مزیت‌های این دو سرویس تخفیف ده درصدی برای محصولات دیجیتالی کمپانی EA است. برای نمونه دارندگان این دو سرویس‌ بازی‌های ۶۰ دلاری را می‌توانند  با ۵۴ دلار تهیه کنند. حق اشتراک این سرویس‌ها به‌صورت ماهانه پنج دلار و به‌صورت سالانه ۳۰ دلار است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده