نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

بررسی وضعیت رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران

پاسداران نام محله قدیمی در شمال غرب تهران است که قدمت آن به دوران ناصرالدین شاه قاجار می‌رسد.

در دوران ناصرالدین‌شاه، منطقه پاسداران فضای سرسبز و آب و هوای مناسبی داشته و شاه قاجار قصر بزرگی به نام صاحبقرانیه در این منطقه ساخت و از طریق همین خیابان که به نام سلطنت آباد معروف بود به این قصر رفت و آمد می‌کرد. تا دهه ۵۰ شمسی زمین‌های این محله به قطعات بزرگ تقسیم شدند و به دنبال آن محله‌های بوستان و گلستان به وجود آمدند. در پی این ساخت و ساز کارخانه ضرابخانه تاسیس شد و این محله به ضرابخانه مشهور شد، نامی که امروز هم به قسمتی از این محله گفته می‌شود. تا اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نام این محله به پاسداران تغییر یافت.

دسترسی پاسداران چگونه است؟

محله پاسداران از مجموع چند محله به نام‌های پاسداران، ضرابخانه، مبارک آباد و لویزان تشکیل شده است و تقریبا از تراکم ساختمان برخوردار است. این محله که همچنان تا حدودی بافت قدیمی خود را حفظ کرده است و بسیاری از ساکنین آن از اهالی قدیمی این محله محسوب می‌شوند در مرز بین منطقه‌های یک، سه و چهار شهرداری واقع شده است و از شمال به اتوبان صدر، از جنوب به اتوبان همت، از شرق به منطقه لویزان و از غرب به محله دروس منتهی می‌شود. اگر مایل به سکونت در این محله و خرید آپارتمان در پاسداران هستید، خوب است بدانید این محله به بزرگراه‌هایی مانند صیادشیرازی، شهید بابایی و شهید همت دسترسی مناسبی دارد. 

ضمن اینکه بوسیله تاکسی و اتوبوس به راحتی به سایر نقاط شهر تهران می‌توان رفت و آمد کرد. ایستگاه‌های متروی مصلی، میرداماد و قلهک نیز نزدیکترین ایستگاهای مترو شهر به این محله هستند.

امکانات این محله

پاسداران که در تقسیمات جدید از ادغام دو محله ضرابخانه و پاسداران تشکیل شده از امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برای ساکنین‌اش برخوردار است، بطوریکه اگر می‌خواهید دست به رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران بزنید بهتر است بدانید که این محله قدیمی از امکانات خوبی برخوردار است مثلا ایستگاه پمپ بنزین در روبروی گلستان هشتم واقع شده، بوستان‌های متعددی دارد، مراکز خرید مدرن برای تهیه پوشاک، همچنین سوپرمارکت‌های بزرگ و کوچک برای تهیه خوراک و مایحتاج زندگی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه رستوران‌های خوب و لوکسی در پاسداران هست که باعث شده این محله یکی از مناطق پر رفت و آمده و زنده پایتخت شود.

اگر تمایل به خرید خانه در پاسداران دارید بهتر است بدانید در صورت نیاز به مراکز درمانی، بیمارستان‌های گلستان، لبافی نژاد و بیمارستان چشم پزشکی نگاه از مراکز درمانی خوب و مهم شهر هستند که در این منطقه واقع شده‌اند.

این محله که از آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی‌های قدیمی و جدیدی زیادی در کنار هم تشکیل شده است، محله مناسبی است که می‌توانید با میزان هزینه متوسط به بالایی که می‌خواهید پرداخت کنید، آپارتمانی مناسب با بودجه خود پیدا کنید.

یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای پیدا کردن منزل یا دفتر کار مناسب سایت دیوار است تا در زمانی کم بدون هزینه‌های اضافی موردی را که می‌خواهید پیدا کنید.  

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده