نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

رهن و اجاره آپارتمان در تهران نو، تهرانِ شرقِ تهران!

محله تهران نو یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که قدمتش به سال‌های دور قبل از انقلاب می‌رسد. این محله را اولین بار فرانسوی‌های مقیم تهران برای سکونت انتخاب کردند و به ساخت و ساز در آن مشغول شدند.

تهران نو کجاست؟

تهران نو در شرق پایتخت در منطقه ۱۳ شهرداری تهران قرار دارد و از شمال به محله‌های نارمک، تهران پارس و خیابان دماوند منتهی می‌شود، از جنوب به دوشان تپه و خیابان پیروزی، از شرق به کوی زینبیه و از غرب به محله‌های نیروی هوایی و قاسم آباد متصل می‌شود. از مشخصات این محله می‌توان به خط کشی‌های منظم خیابان و اسامی خیابان‌ها و فلکه‌های آن اشاره کرد که با صرف سلیقه تمام نامگذاری شده است مانند فلکه لوزی، خیابان خاقانی، مولوی، سعدی و غیره.

امکانات تهران نو

اگر به دنبال رهن و اجاره آپارتمان در تهران نو هستید، یکی از بهترین محله‌هایی است که به راحتی به محله‌های دیگر شهر تهران دسترسی دارد. بدین ترتیب که تهران نو به بزرگراه‌های شهید باقری و شهید دوران دسترسی راحتی دارد. بوسیله اتوبوس بی آر تی از این محله می‌توان به غرب تهران و خیابان آزادی رفت و همچنین خط ۴ متروی تهران و ایستگاه متروی شهید کلاهدوز در جنوب فلکه لوزی که یکی از اصلی‌ترین فلکه‌های این محله هست، قابل دسترس اهالی این محله است.

تهران نو دارای کلینیک‌های شبانه‌روزی مختلفی است و همچنین دو بیمارستان بعثت و تهران پارس در نزدیکی این محله قرار دارند. در صورت تمایل به اجاره آپارتمان در تهران نو خوب است بدانید که ساکنین این محله غروب‌ها در فلکه‌ها و بوستان‌های متعدد آن جمع می‌شوند و با هم معاشرت می‌کنند. ضمن اینکه رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های متوسط و خوب در این محله قدیمی به وفور یافت می‌شوند.

تهران نو که بیشتر ساکنین آن قدیمی این محله و علاقمند به آئین‌های مذهبی هستند در مواقع برگزاری نماز جماعت در مساجد محل مانند مسجد صاحب الزمان (عج)، مسجد امام صادق (ع) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) جمع می‌شوند و در صورت تمایل به حضور در کلاس‌های آموزشی به سرای محله و مسجد محل می‌روند. همچنین کسانیکه هم که تمایل به حضور در کلاس‌های ورزشی هستند، باشگاه‌های متعدد ورزشی در نزدیکی آنها در اختیارشان است..

اگر به دنبال رهن آپارتمان در تهران نو هستید، یکی از امتیازات این محله دسترسی به مغازه‌ها و مراکز فروش اجناس است بطوریکه بعد از گذر از کوچه‌های نسبتا خلوت این محله با ورود به خیابان‌های اصلی می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را پیدا کنید.

بهترین راه برای یافتن خانه یا محل کاری مناسب در تهران نو مراجعه به بخش املاک سایت دیوار است تا با صرف زمانی کم، موردی که مناسب بودجه و سلیقه شما باشد را پیدا کنید و اگر صاحب ملکی در این محله هستید و می‌خواهید آن را اجاره یا به فروش برسانید، ملک خود را در سایت دیوار آگهی کنید تا فرد مناسبی برای آن پیدا شده و از شما رهن یا اجاره و یا خریداری کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده