// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بازی های استودیو Ketchapp با همکاری Tencent در چین منتشر خواهد شد

یوبی‌سافت در نظر دارد تا برای گسترش مخاطبان خود در کشور چین، بازی‌های استودیو Ketchapp را وارد یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای چینی کند.

استودیو Ketchapp که نام شناخته‌شده‌ای در زمینه ساخت و توسعه بازی‌های موبایل است، سال ۲۰۱۶ توسط یوبی سافت خریداری شد و حالا کمپانی فرانسوی قصد دارد با همکاری شرکت چینی تنسنت، بازی‌های موبایلی Ketchapp را برای نرم‌افزار Weixin که ماهانه بیش از ۹۸۰ میلیون کاربر فعال دارد، عرضه کند.

نرم‌افزار Weixin یک پیام‌رسان آنلاین چینی است که محبوب‌ترین برنامه موبایلی این کشور پهناور نیز محسوب می‌شود. اخیرا کمپانی Tencent بخشی با نام مینی گیم به این برنامه افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد به طیف وسیعی از بازی‌های گوناگون در گوشی خود دسترسی داشته باشند.

این همکاری می‌تواند فرصت مناسبی برای یوبی سافت باشد تا در بازار چین با جمعیت بالایی از مخاطبان، خودی نشان دهد و سود بیشتری به جیب بزند. در همین راستا، آنتونی مارکوس و مایکل مارکوس، موسسان استودیو Ketchapp می‌گویند:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که تعدادی از بازی‌های موفق ما در سبک‌های متنوع که بخش اعظمی از گیمرهای موبایلی از آن‌ها استقبال کرده‌اند، قرار است وارد نرم‌افزار جدید کمپانی تنست شوند.

بخش مینی گیم در برنامه Weixin دسترسی مناسب و بسیار خوبی به طیف متنوعی از بازی‌های جالب با چالش‌های متنوع را فراهم می‌سازد. ما شاهد موفقیت فوق‌العاده بازی Jump Jump در این برنامه بوده‌ایم و بابت مشارکت وسیعی که کاربران در این بخش از برنامه نشان داده‌اند، بسیار خوشحالیم.


منبع Gamasutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده