// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷

ماه آینده هشت بازی جدید به سرویس Xbox Game Pass اضافه می شود

مشترکین سرویس Xbox Game Pass این ماه می‌توانند یکی از مهم‌ترین انحصاری‌های مایکروسافت را تجربه کنند.

با نزدیک شدن به یک سوم پایانی ماه ژانویه، مایکروسافت بازی‌های جدیدی را که از آغاز ماه فوریه در اختیار مشترکین سرویس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد، معرفی کرد. هشت بازی جدید از ۱۲ بهمن به این سرویس اضافه خواهد شد که یکی از بزرگ‌ترین نام‌هایی که در این میان به چشم می‌خورد، Halo Wars 2 است.

جدا از اینکه هیلو وارز 2 یکی از انحصاری‌های نسبتا جدید و خوب مایکروسافت محسوب می‌شود، این اثر آپدیت لازم برای بهبود گرافیک بازی در کنسول ایکس باکس وان ایکس را هم دریافت کرده است و برای کسانی که از کنسول تقویت شده مایکروسافت استفاده می‌کنند، می‌تواند گزینه مناسب و ارزانی برای مشاهده عملکرد و بهبودهای فنی بازی Halo Wars 2 روی پلتفرم قدرتمندشان باشد.

بازی Rime نیز دیگر محصول سال ۲۰۱۷ به شمار می‌رود که در ماه فوریه به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد. در کنار این‌ها، بازی‌های Darksiders 2: Deathinitive Edition ،Riptide Renegade GP Letter Quest: Grimm’s Journey ،NBA 2K17 و WWE 2K17 نیز دیگر مهمان‌های جدید Xbox Game Pass محسوب می‌شوند.

کنسول ایکس باکس 360 این ماه فقط یک بازی دریافت خواهد کرد و آن چیزی نیست جز Fable Anniversary که نسخه بازسازی شده بازی Fable است. این بازی از طریق سرویس Backward Compatibility برای ایکس باکس وان هم در دسترس خواهد بود.

سرویس ایکس باکس گیم پس، یکی از قابلیت‌های خوب کنسول‌های مایکروسافت است که به وسیله آن شما می‌توانید بیش از ۱۰۰ اثر مختلف را تا زمانی که مشترک سرویس هستید، بازی کنید. استفاده از Game Pass برای دو هفته اول رایگان است، اما برای استفاده طولانی‌تر بایستی هر ماه ۱۰ دلار پرداخت کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده