// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

فیلم Disenchanted با بازی ایمی آدامز موزیکال تر از قسمت اول خود خواهد بود

فیلم Disenchanted به کارگردانی آدام شنکمن که به تازگی نگارش فیلمنامه‌ی آن به اتمام رسیده، ترانه‌های اوریجینال بیشتری نسبت به قسمت قبلی خود خواهد داشت.

آدام شنکمن، کارگردان فیلم فانتزی Disenchanted محصول کمپانی دیزنی (Disney) در مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که فیلمنامه‌ی کار تا حدود زیادی به پایان رسیده است و این اثر نسبت به قسمت اول خود یعنی Enchanted کاملا موزیکال تر خواهد بود و ترانه‌های بیشتری در آن خوانده خواهد شد. ایمی آدامز در Disenchanted دوباره در نقش جزل ظاهر خواهد شد و پاتریک دمپسی نیز نقش همسر وی را ایفا خواهد کرد. اما هنوز حضور جیمز مارسدن در نقش شاهزاده ادوارد و همجنین ایدینا منزل در نقش همسر شاهزاده به طور رسمی تأیید نشده است. با این وجود انتظار می‌رود که هر دوی این نفرات در نهایت به گروه بازیگران بپوندند. تیمونی اسپال که در Enchanted نقش شخصیت ناتانیل را ایفا می‌کرد، دیگر بازیگری است که حضورش در این فیلم در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

داستان Enchanted درباره‌ی دختری به نام جیزل (آدامز) است که از جهان افسانه‌ای آندالیسیا توسط جادوگری بدجنس با بازی سوزان ساراندون به دنیای واقعی تبعید می‌شود. جیزل پس از ورود به منهتن امروزی، به شدت گیج و سرگردان شده و برای رهایی از این وضعیت، به مرد وکیلی به نام رابرت فیلیپ (دمپسی) پناه می‌برد و در همین حال، شاهزاده ادوارد (مارسدن) نیز برای بازگرداندن جیزل وارد منهتن می‌شود. فیلم Disenchanted دقیقا ماجراهای ۱۰ سال پس از اتفاقات فیلم اول را روایت می‌کند. جایی که گیزل در در تقابل زندگی رویایی خود در آندالیسیا و جهان واقعی، دچار چالشی برگ می‌شود.

enchanted

جی دیوید استم و و دیوید ان وایس که نگارش فیلمنامه‌ی آثار مطرحی همچون شرک ۲ (Shrek 2)٬ جیمی نوترون: پسر نابغه (Jimmy Neutron: Boy Genius) و اسمورف‌ها (The Smurfs) را در کارنامه دارند، پیش نویس فیلمنامه‌ی Disenchanted را نوشته‌اند و ریتا شائو (Toy Story 2 - Mulan) و جسی نیلسون (Stepmom - I Am Sam) نیز نزدیک به یک دهه روی این فیلمنامه کار کرده‌اند. با این حال باید دید از بین این نویسندگان، کدامیک نگارش نسخه‌ی نهایی فیلمنامه‌ی کار را بر عهده گرفته است.

آدام شنکمن، کارگردان آثاری نظیر پیاده‌روی به‌ یادماندنی (A Walk to Remember) و دوران راک (Rock of Ages) که کار هدایت Disenchanted را از اکتبر سال ۲۰۱۶ بر عهده گرفته، طی یک کنفرانس خبری درباره‌ی آینده این پروژه اشاره کرده است:

ما چند هفته‌ای است که روی فیلمنامه کار می‌کنیم که نتیجه‌ی آن کاملا رصایت بخش خواهد بود و پس از آن، موسیقی کار را ضبط حواهیم کرد. فیلمنامه Disenchanted طی این سال‌ها تغییرات زیادی داشته ولی نکته مشخص این مسئله است که داستان فیلم٬ زندگی جیزل را ۱۰ سال پس از اتفاقات قسمت اول روایت خواهد کرد.

enchanted

فیلم Enchanted به کارگردانی کوین لیما محصول سال ۲۰۰۷، دارای ۵ ترانه‌ی اوریجینال بود که سه ترانه‌ی آن نامزد دریافت جایزه اسکار شدند. با این وجود فیلم  Disenchanted ترانه‌های بیشتری خواهد شد. Enchanted با بودجه‌ی ۸۰ میلیون دلار پس از نمایش در سینماهای جهان، به فروش ۳۴۰ میلیون دلاری دست یافت و در کنار آن، ایمی آدامز را به عنوان یک ستاره در دنیای سینما معرفی کرد تا جایی که بسیاری او را با جولی اندروز در اثر ماندگار دیزنی، مری پاپینز (Mary Poppins) مقایسه کردند.

ایمی آدامز به تازگی بازی در نقش لین چنی، همسر سیاستمدار قدرتمند آمریکایی، دیک چنی را در فیلم Backseat به نویسندگی و کارگردانی آدام مک‌کی به اتمام رسانده است که در این اثر علاوه بر وی، کریستین بل، سام راکول، بیل پولمن، آلیسون پیل، تایلر پری و استیو کارل نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدامز همچنین در نقش اصلی سریال Sharp Objects محصول شبکه HBO حضور یافته که پخش این مجموعه از ماه ژوئن ۲۰۱۸ (خرداد ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد.

 


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده