نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱

مهران مدیری مجری برنامه «هفت» شد

پس از چند ماه انتشار شایعه‌های مختلف، در نهایت اعلام شد که مهران مدیری اجرای برنامه «هفت» را در جریان جشنواره فیلم فجر بر عهده خواهد داشت.

مهران مدیری بدون شک یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در سینمای ایران است که چه سریال‌های طنز و چه برنامه‌هایی چون «دورهمی» که توسط وی اجرا می‌شوند، همواره مورد استقبال عالی مخاطبین قرار گرفته‌اند. حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران و پس از چند ماه گمانه‌زنی، در نهایت مدیر شبکه سه سیما رسما تایید کرد که مهران مدیری، اجرای برنامه «هفت» را در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر بر عهده خواهد داشت.

برنامه «هفت» اولین بار با اجرای فریدون جیرانی پخش می‌شد و مورد استقبال عالی اهالی و علاقه‌مندان سینما هم قرار گرفته بود. فریدون جیرانی برای چند فصل اجرای این برنامه را بر عهده داشت و سال گذشته در جریان جشنواره فجر هم برای مدتی بهروز افخمی این برنامه را اجرا کرد. با این حال افخمی هم پس از مدتی از اجرای این برنامه کنار رفته و به سراغ ساخت فیلم خودش رفت و حال در حالی که تقریبا ۱۰ ماه از پخش آخرین قسمت برنامه «هفت» می‌گذرد، مدیران شبکه سه سیما با مهران مدیری برای اجرای این برنامه به توافق رسیده‌اند و در زمان برگزاری جشنواره فجر، شاهد پخش این برنامه با اجرای مهران مدیری خواهیم بود.

سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد. چندی پیش نامزد‌های بخش مسابقه این جشنواره اعلام شدند و همچنین امروز اعلام شد که پیش فروش بلیط‌های این جشنواره از ۳۰ دی ماه آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد اجرای برنامه هفت توسط مهران مدیری چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده