نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳

استخدام مسئول بدلکاری فیلم Star Trek در فیلم Uncharted

بن هرناندز بری، سرپرست و هماهنگ‌کننده بدلکاری دو فیلم The Grey (خاکستری) و Savages (وحشی‌ها)، مسئولیت بخش‌های بدلکاری فیلم Uncharted را بر عهده خواهد داشت.

طبق گزارشی جدید از فیلم مورد انتظار Uncharted (آنچارتد)، سرپرست و هماهنگ‌کننده بدلکاری این فیلم نیز مشخص شده است و بن هرناندز بری این مسئولیت را بر عهده خواهد داشت. کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) مدت زمان زیادی است که در نظر دارد اقتباسی سینمایی بر اساس مجموعه بازی‌های بسیار محبوب Uncharted را تولید و اکران کند. طی سال‌های گذشته نام‌های زیادی برای کارگردانی و همچنین ایفای نقش نیتن دریک در این فیلم شنیده می‌شد و سرانجام در خردادماه بود که کمپانی سونی پیکچرز از انتخاب تام هالند برای بازی در نقش نیتن دریک جوان خبر داد. شان لوی که در کارنامهٔ وی کارگردانی فیلم Night at the Museum (شب در موزه) و سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) به چشم می‌خورد، قرار است کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داشته باشد. شان لوی پیش‌تر اعلام کرده بود او و جو کارناهان که نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد، قصد دارند فیلمی بسازند که حال و هوای مجموعهٔ ماجراجویی Indiana Jones (ایندیانا جونز) را داشته باشد و نیتن دریک جوان نقشی همچون ایندیانای دوست‌داشتنی را به نمایش بگذارد. نیتن دریک جوان قرار است در این فیلم همچون بازی‌های مجموعهٔ Uncharted به دنبال گنجینه‌ها و دفینه‌های باارزش و گرانبها بگردد.

سال ۲۰۱۸ در تقویم کاری تام هالند سال شلوغی خواهد بود. وی قرار است در قسمت دوم فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) حضور پیدا کند و انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری این فیلم در فصل تابستان آغاز شود و تا پاییز یا زمستان ادامه داشته باشد. تام هالند علاوه بر این فیلم دو پروژهٔ دیگر نیز دارد که آن دو فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد. به احتمال فراوان مراحل ساخت فیلم آنچارتد نیز تا سال ۲۰۱۹ به طول خواهد انجامید. این‌طور که به نظر می‌رسد تهیه‌کنندگان این فیلم کم کم در حال انتخاب عوامل پشت صحنه هستند و وسواس زیادی نیز روی این موضوع دارند. فرد جدید معرفی‌شده، بن هرناندز بری، مسئول بدلکاری فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) است.

سایت Omega Underground روز دوشنبه خبر استخدام بن هرناندز بری در فیلم Uncharted را منتشر کرد. با این حال در گزارش این سایت بدین موضوع اشاره شد که کمپانی سونی پیکچرز هنوز تاریخ شروع مراحل تولید این فیلم را اعلام نکرده است. بن هرناندز بری در فیلم جدید The Crow Reborn (تولد دوباره کلاغ) مسئولیت بدلکاری صحنه‌های مربوط به جیسون موموآ را بر عهده دارد که این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد. همچنین نام بن هرناندز بری برای حضور در دنبالهٔ فیلم Bad Boys (پسران بد) لیست شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون ویل اسمیت و مارتین لورنس حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. البته حال که هرناندز قرار است در فیلم Uncharted حضور داشته باشد، احتمالاً ساخت دنبالهٔ فیلم Bad Boys به تعویق خواهد افتاد.

Uncharted

بن هرناندز بری در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیادی به‌عنوان سرپرست و هماهنگ‌کننده بدلکاری حضور داشته است و در مجموع بیش از ۱۰۰ پروژه در کارنامه دارد. از زمان حضور وی در فیلم Star Trek جی. جی. آبرامز در سال ۲۰۰۹، وی در فیلم‌هایی همچون Jack Reacher (جک ریچر)، The Grey (خاکستری)، Out of the Furnace (از چاله به چاه) و مجموعهٔ تلویزیونی محبوب The Blacklist (بلک لیست) شبکه NBC حضور داشته است. وی همچنین سابقهٔ همکاری با دیوید اُ. راسل را در فیلم‌های American Hustle (اخاذی آمریکایی)، Silver Linings Playbook (دفترچهٔ امیدبخش) و The Fighter (مبارز) داشته است.

شان لوی با انتخاب بن هرناندز بری دست روی شخص مناسبی گذاشته است. بسیاری از فیلم‌هایی که بن هرناندز بری به‌عنوان سرپرست و هماهنگ‌کننده بدلکاری حضور داشته، فیلم‌هایی اکشن با صحنه‌های تیراندازی فراوان بوده است

شان لوی با انتخاب بن هرناندز بری دست روی شخص مناسبی گذاشته است. بسیاری از فیلم‌هایی که بن هرناندز بری به‌عنوان سرپرست و هماهنگ‌کننده بدلکاری حضور داشته، فیلم‌هایی اکشن با صحنه‌های تیراندازی فراوان بوده است و با توجه به مجموعه بازی‌های Uncharted و مهارت تیراندازی نیتن دریک و صحنه‌های متعدد تعقیب‌وگریز بازی‌های این مجموعه، انتخاب هرناندز، انتخاب خوبی خواهد بود. همچون فیلم جدید Tomb Raider (مهاجم مقبره) با بازی آلیسیا ویکاندر، فیلم Uncharted نیز مملو از صحنه‌های پرزدوخورد، تیراندازی و تعقیب‌وگریز خواهد بود و تام هالند احتمالاً کار دشواری پیش روی خواهد داشت و در برخی یا شاید بیش‌تر صحنه‌ها به بدل نیاز خواهد داشت.

همچنین چندی پیش خبرهایی مبنی بر حضور یک بازیگر بزرگ دیگر در فیلم Uncharted منتشر شد. طبق اطلاعات و شایعه‌ای که گروه That Hashtag Show منتشر کرده بود، برایان کرانستون، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای حضور در این فیلم است. گفته می‌شود که او قرار است نقشی مکمل را که بسیار هم مهم و بزرگ توصیف شده است در فیلم Uncharted بازی کند. هنوز اطلاعاتی از نقش احتمالی کرانستون منتشر نشده، اما ممکن است که او نقش سالی یا یک نقش منفی را در این فیلم بازی کند. با این حال، این گروه اعتقاد دارد که با توجه به اختلاف سنی هالند و کرانستون، کرانستون احتمالا نقشی شرور و منفی را در فیلم Uncharted بازی خواهد کرد.

زمان زیادی تا شروع مراحل تولید فیلم Uncharted باقی مانده است و بازیگران و عوامل پشت صحنهٔ فراوانی معرفی خواهند شد و باید منتظر ماند و دید سرانجام در این پروژه چه اشخاصی حضور خواهند داشت. در حال حاضر تاریخ اکران فیلم Uncharted مشخص نیست.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده