// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Scribblenauts Showdown با انتشار تریلری معرفی شد

کمپانی Warner Bros با انتشار تریلری از جدیدترین نسخه بازی‌های گروهی Scribblenauts با نام Scribblenauts Showdown رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرم‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros) نسخه جدیدی از مجموعه Scribblenauts را معرفی کرد که قرار است برای اولین بار برای کنسول‌‌های مایکروسافت و سونی نیز عرضه شود. نسخه جدید که با نام Scribblenauts Showdown معرفی شده است یک بازی کلمه محور چندنفره و گروهی است . بازی مذکور در تاریخ ۶ مارس (۱۵ اسفند ماه) برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود.

از آنجا که بازی Scribblenauts Showdown در سبک چندنفره و گروهی طراحی شده است، تمرکز اصلی آن روی بازی با دیگر دوستان‌ و خانواده است. بازی مذکور تا ۴ کاربر به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و به نقل از سازندگان بیش از ۲۵ بازی کوچک در خود جای داده است که هر یک از حالت‌های مختلفی برخوردار هستند. Showdown یک حالت رقابتی است که در آن کاربران باید سریعا بهترین کلمه را پیدا کنند و در آن سو حالت Versus بازی‌های کوچکی در دسترس کاربران قرار می‌دهد که بیشتر به طور یک در مقابل یک (1v1) برگزار می‌شود.

Sandbox از حالت‌های سنتی بازی Scribblenauts به شمار می‌رود که طرفداران این سری با آن آشنا هستند. به نقل از سازندگان در این حالت بیش از ۳۵ هزار آیتم جای گرفته است که کاربران می‌توانند از بین آنها موضوعی را انتخاب کنند و آن را در بازی احضار کنند و به تنهایی یا به همراه دوست خود به حل آن معما‌ها بپردازند. برادران وارنر در اظهارات خود از وجود هشت مرحله جدید نیز در این بخش خبر داده‌اند که شامل دست‌آوردها (Achivments) و آیتم‌های مخفی می‌شود.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید که مجموعه Scribblenauts اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای کنسول دستی نینتندو DS منتشر شد و توانست با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود محبوبیت زیادی را به خود جلب کند؛ طوری که در آن کاربران با نوشتن نام اشیا و موضوع خود می‌توانستند چندین آیتم را در بازی خلق کنند. پس از آن این بازی توانست به پلتفرم‌های دیگر نیز به غیر از کنسول‌های سونی و مایکروسافت راه پیدا کند. از آخرین نسخه‌های این مجموعه می‌توان به Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Advnenture اشاره کرد که برای نینتندو 3DS، Wii U و پی سی در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. نسخه ششمی نیز از این مجموعه چندی پیش معرفی شد که با توجه به مشکلات مالی‌ای که برای استودیو 5th Cell پیش آمد، پروژه لغو و توسعه آن متوقف شد. گفتنی است که نسخه جدید که در مطلب امروز معرفی شد در استودیو شیور گیمز (Shiver Games)، سازنده بازی Lucius، در حال توسعه است.

بازی Scribblenauts Showdown در تاریخ ۱۵ اسفند ماه برای PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا کنید و  خود را با محیط خوشحال و رنگارنگ آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده