نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

نویسندگان فیلم Spider-Man: Homecoming فیلم Flashpoint را کارگردانی خواهند کرد

کمپانی برادران وارنر در آستانه توافق رسمی با جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دالی، برای کارگردانی فیلم Flashpoint است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر کارگردان فیلم Flashpoint (فلش‌پوینت) با بازی ازرا میلر، را رسما انتخاب و معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دالی در آستانه توافق و بستن قرارداد رسمی با برادران وارنر برای کارگردانی این فیلم مورد انتظار هستند. این وب‌سایت در ادامه اضافه کرد که بن افلک، بازیگر نقش بتمن، گزینه دیگر این کمپانی برای کارگردانی فیلم Flashpoint بوده است، اما افلک تصمیم گرفت که پیشنهاد برادران وارنر را برای کارگردانی این فیلم رد کند و این کمپانی مذاکرات خود را با گلدستاین و دالی برای کارگردانی این فیلم آغاز کرد و بدین ترتیب، این دو کارگردان، سومین کارگردان‌هایی هستند که کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهند گرفت. در ماه آبان سال گذشته، ریک فامویوا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر کارگردان فیلم The Flash (فلش) نیست و از این پروژه جدا شده است. او پس از سث گراهام-اسمیث، دومین کارگردانی است که از این فیلم کنار رفته است.

John Francis Daley & Jonathan Goldstein

با این حال، پیش از این از رابرت زمکیس به‌عنوان کارگردان‌ احتمالی فیلم Flashpoint نام برده می‌شد، اما گفته می‌شود که برادران وارنر چندان علاقه‌ای به منتظر بودن برای خالی شدن برنامه این کارگردان‌ نداشت و تصمیم داشت که هرچه سریع‌تر مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم را آغاز کند. ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) به پایان رسید و در حال حاضر میلر در فیلم دیگری حضور ندارد، اما هنوز برنامه زمان‌بندی مشخصی برای فیلمبرداری و تولید فیلم Flashpoint وجود ندارد. بهمن سال گذشته، کمپانی برادران وارنر جویی هارولد، نویسنده فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، را برای بازنویسی فیلمنامه فیلم The Flash استخدام کرد و در حال حاضر او در حال نوشتن فیلمنامه جدید این فیلم است.

جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دالی بیشتر برای کارگردانی فیلم Vacation (تعطیلات) محصول سال ۲۰۱۵ و برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) محصول سال ۲۰۱۷، شناخته شده‌اند. فیلم Game Night (شب بازی) با بازی ریچل مک‌آدامز و جیسون بیتمن، جدیدترین فیلمی است که گلدستاین و دالی کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند و این فیلم قرار است اسفند امسال به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این، گلدستاین و دالی کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون رئیس‌های وحشتناک (Horrible Bosses)، رئیس‌های وحشتناک ۲ (Horrible Bosses 2)، برت واندراستون باورنکردنی (The Incredible Burt Wonderstone) و انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs 2 (ابری با احتمال بارش کوفته‌قلقلی ۲) را نیز بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده