نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Disc Jam

طبق اعلام سازندگان، بازی Disc Jam که سال گذشته برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود، به‌زودی روی سوییچ نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

Disc Jam یک بازی ورزشی ساخته استودیو High Horse Entertainment است که سال گذشته برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شد. در واقع استودیوی سازنده این بازی، متشکل از دو بازی‌ساز است و به همین دلیل هم آن‌ها ابتدا بازی را با محتویات نسبتا کم آماده و منتشر کردند و به مرور زمان، در حال گسترش دادن ویژگی‌های آن هستند. Disc Jam حس و حالی شبیه به تنیس دارد و به‌نوعی آن را دنباله معنوی بازی Windjammers هم می‌دانند. حال طبق اعلام سازندگان، این بازی به‌زودی برای نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

به طور دقیق‌تر، نسخه سوییچ بازی در تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) و با قیمت ۱۵ دلار منتشر خواهد شد. همچنین این بازی از اکنون روی فروشگاه eShop در دسترس است و می‌توانید آن را پیش خرید کنید. نسخه سوییچ بازی Disc Jam تنها ۱.۱ گیگابایت حجم روی حافظه کنسول‌تان اشغال خواهد کرد و جزو بازی‌های کم‌حجم سوییچ به شمار می‌رود.

Disc Jam در زمان انتشار به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار گرفت و همین باعث شد تا افراد زیادی بتوانند آن را تجربه کنند. این بازی همچنین از زومجی نمره ۷ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از بررسی بازی Disc Jam به شرح زیر است:

بازی Disc Jam یک بازی ورزشی سرگرم‌کننده است که بازی کردن آن چه به صورت آنلاین و چه به شکل Split Screen همراه با دوستان، می‌تواند لذت‌بخش باشد. با این حال بازی فعلا از کمبود محتوا رنج می‌برد و اصلی‌ترین کاستی آن هم نبود حالتی برای بازی کردن با هوش مصنوعی است. همچنین بازی از حیث گرافیکی نیز کمی ضعیف به نظر می‌رسد. ولی با تمام این تفاسیر، این بازی ۱۵ دلاری و کم‌حجم می‌تواند در صورتی که پشتیبانی خوبی از آن صورت بگیرد، به بازی موفقی تبدیل شود که بازی کردن آن بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده باشد.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده